Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
igazgatási ügyintézõ
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi kör:
Ellátja az Igazgatási Osztály hatáskörébe tartozó hatósági feladatokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselõk jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság
Cselekvõképesség
Büntetlen elõélet
Egyetemi vagy fõiskolai szintû végzettség; a következõ képzettségek valamelyike: közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, jogi, mûszaki szakképzettség; vagy felsõoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézõi vizsga.
MS Office felhasználói szintû ismerete
A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
Önkormányzatnál hatósági ügyintézés során szerzett munkatapasztalat
Közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
Csapatmunka – együttmûködés
Jó kommunikációs, valamint szóbeli és írásbeli kifejezõ készség
Magabiztos fellépés, önálló munkavégzésre való képesség
Ügyfélbarát szemléletmód
Pontosság, precizitás
Lojalitás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. sz. melléklete szerint
Végzettséget bizonyító okiratok másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás megkérésérõl
A pályázó nyilatkozata, arról, mely szerint a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggõ kezeléséhez, továbbításához hozzájárul
Továbbá minden olyan irat, melyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban az eredményes pályázat elbírálásától számítva azonnal betölthetõ.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. április 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 28-111/2018 , valamint a munkakör megnevezését: Igazgatási ügyintézõ
vagy
Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésrõl személyes meghallgatást követõen a jegyzõ dönt.
Személyes meghallgatásra csak a benyújtott írásos pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. május 11.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.
Feladó: Városháza