címer
VÁC A DUNAKANYAR KAPUJA
2024. március 29. | péntek
Auguszta napja
Vác

+17
°
C
Vác
Järvenpää
-1
°
C

Hírek

Keresés

 

Pályázat titkárnõi munkakör betöltésére


Váci Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Váci Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi és Adó osztálya

titkárnõi
munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi kör:
Ellátja a Pénzügyi és adó osztály tevékenységével kapcsolatos titkárnõi teendõket.

• Irodai háttér mûködésének biztosítása
• Telefonhívások, levelezések, e-mailek kezelése,
• Iktatási, postázási, irattározási feladatok ellátása
• Adminisztrációs feladatok ellátása
• Osztályvezetõ munkájának segítése
• Társosztályokkal való kapcsolattartás
• Kimutatások, nyilvántartások készítése
• Határidõk nyilvántartása
• Szabadságok kezelése és nyilvántartása

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselõk jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvõképesség
- Büntetlen elõélet
- Érettségi
- MS Office felhasználói szintû ismerete

A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
- Önkormányzatnál titkárnõi tevékenység során szerzett munkatapasztalat
- Közigazgatási alapvizsga
- Közgazdasági érettségi

Elvárt kompetenciák:
- Csapatmunka – együttmûködés
- Pontosság, precizitás
- Lojalitás

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerint
- Végzettséget bizonyító okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás megkérésérõl sikeres pályázat esetén
- Továbbá minden olyan irat, melyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart

A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban az eredményes pályázat elbírálásától számítva azonnal betölthetõ.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. szeptember 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 53-111/2018 , valamint a munkakör megnevezését: Igazgatási ügyintézõ
vagy
- Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ és Hibó Daniella Hr referens részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu és ber@varoshaz.vac.hu E-mail címen keresztül

vagy

- Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésrõl személyes meghallgatást követõen a jegyzõ dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott írásos pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. szeptember 19.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.vac.hu – 2018. 08.08.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza

EU pályázatok