címer
VÁC A DUNAKANYAR KAPUJA
2024. március 29. | péntek
Auguszta napja
Vác

+17
°
C
Vác
Järvenpää
-1
°
C

Hírek

Keresés

 

Igazgató (magasabb vezetõ) munkakör


A Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet

Vác Város Önkormányzat Bölcsõdék és Fogyatékosok Intézménye
igazgató (magasabb vezetõ)
munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ

A vezetõi megbízás idõtartama:
A vezetõi megbízás határozott idõre 2019. 07.01.- 2024. 06.30-ig szól.

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Kölcsey Ferenc utca 4.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetõi megbízással járó lényeges feladatok:
Biztosítja az intézmény rendeltetésszerû mûködését. Ellátja az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetõi irányítását, különös tekintettel a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet és a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 1/2000.(I.07.) SzCsM rendeletben foglaltakra. Gyakorolja az intézményben foglalkoztatottakkal kapcsolatos munkáltatói jogokat. Képviseli az intézményt a fenntartó Önkormányzat, valamint az egyéb szakmai irányító szervezetek elõtt. Az intézmény felelõs vezetõjeként az intézmény szakmai és gazdasági feladatainak irányítása. Az alapító okiratban és az SZMSZ-ben foglalt feladatok ellátása.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történõ végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
• felsõfokú szakképesítés, A személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. rész I. alapellátások 2. A) pontjában magasabb vezetõre elõírt szakképesítés, vagy a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 1/2000.(I.07.) SzCsM rendelet 3. sz. melléklet intézményvezetõre meghatározott szakképesítés
• A magasabb vezetõ beosztásra történõ megbízás feltétele legalább öt év felsõfokú végzettséget vagy felsõfokú szakmai képesítést igénylõ, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státus, cselekvõképesség
• Büntetlen elõélet,
• Felhasználó szintû számítógépes ismeretek

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Részletes szakmai önéletrajz
• Az intézmény vezetésére vonatkozó program a szakmai helyzetelemzésre épülõ fejlesztési elképzeléssel
• Végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata
• hatósági bizonyítvánnyal igazolja azt a tényt, hogy a gyermekek védelmérõl és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 10/A .§ (1) bekezdés a)-d) pontjában meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
• Hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban szereplõ személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggõ kezeléséhez
• Nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendeletben meghatározott véleményezõk részére engedélyezi a pályázat tartalmának megismerését,
• Nyilatkozat arról, hogy a gyermekek védelmérõl és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 10/A .§ (1) bekezdés e) pontja szerinti kizáró ok nem áll fenn,
• Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség elfogadásáról ( Kjt. 41. §),
• Amennyiben pályázatának zárt ülés keretében történõ tárgyalását kéri, erre irányuló írásbeli nyilatkozat.
• Nyilatkozat arról, hogy nem áll cselekvõképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.

A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban 2019. július 1. napjától tölthetõ be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 1.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita Jegyzõ nyújt, a 06-27/513-434 -es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzat Képviselõ-testülete címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér. 11.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot, továbbá „Bölcsõdék és Fogyatékosok Intézménye igazgatói pályázat,” vagy
• Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita Vác Város Jegyzõje részére a jegyzo@varoshaza .vac.hu e-mail címen keresztül.
• Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita Vác Város Jegyzõje, 2600 Vác, Március 15. tér. 11. földszint 33-as szoba.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat egy e célra létrehozott a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendeletben meghatározott személyekbõl álló bizottság (3 tagú), majd Vác Város Önkormányzat képviselõ-testületének Egészségügyi és Szociális Bizottság véleményezi. A bizottsági véleményezések után Vác Város Önkormányzat Képviselõ-testülete dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 16.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• vac.hu
• Kozigallas.hu 2019. április 1.

Feladó: Városháza

EU pályázatok