Hírek |
8 helyszínen szünetel az ügyfélfogadás Pest megyében
2020. március 17-étõl a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi Kormányablakokban mûködõ NAV-ablakokban határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.
Az adóügyek döntõ többsége elektronikusan is intézhetõ, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak idõpontot.
Idõpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!
A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje:
Hétfõ: 8:30 - 18:00
Kedd: 8:30 - 12:00
Szerda: 8:30 - 18:00
Csütörtök: 8:30 - 12:00
Péntek: 8:30 - 11:30
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága
Feladó: Városháza