Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal a "Közszolgálati tisztviselõkrõl szóló" 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Váci Polgármesteri Hivatalban
pénzügyi ügyintézõ munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselõk képesítési elõírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltõje által ellátandó feladatkörök:
1. sz. melléklet: 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
- banki terminál kezelés,
- bérkönyvelés,
- nemzetiségi önkormányzatok könyvelése, házipénztár kezelése,
- beszámolók, jelentések, költségvetések és elszámolások készítése,
- MÁK igénylések és jelentések készítése, (KGR-K11, Eadat, ÖNEGM, EBR42 rendszerek kezelése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kttv, valamint a Váci Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvõképesség,
- büntetlen elõélet,
- érettségi.
A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
- középfokú közgazdasági végzettség,
- államháztartási mérlegképes könyvelõi képesítés,
- önkormányzatnál hasonló területen szerzett munkatapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga,
- közigazgatási szakvizsga.
Elvárt kompetenciák:
- csapatmunka – együttmûködés,
- pontosság, precizitás,
- lojalitás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal,
- szakirányú végzettséget, vagy azzal egyenértékû szakképzettséget tanúsító okirat másolata,
- sikeres pályázat esetén 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához,
- a pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ában foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követõ 30 napon belül megszünteti,
- motivációs levél.
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követõen azonnal betölthetõ.
A pályázat benyújtásának határideje:
2021.02.12.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton: a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). A borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 11/4-1/2021., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintézõ.
vagy
Elektronikus úton: Dr. Zsidel Szilvia jegyzõ részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu e-mail címre.
Ebben az esetben is az elõzõleg megjelölt ismérveket, azonostó számot és munkaköri megnevezést fel kell tüntetni az email-ben.
vagy
Személyesen: Dr. Zsidel Szilvia jegyzõ, 2600. Vác, Március 15. tér 11. 1. emelet 131-es irodában.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményérõl a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021.02.19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.hu – 2021.01.12.
Feladó: Városháza