Vác.hu
  

Hírek

Dátum:

Típus:

Kulcsszó:

 

Pályázatok [2019. május 16., csütörtök]

A Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft. bérbeadásra hirdeti a kezelésében lévő, a Strand területén található „ Lángosos büfé 3” elnevezésű helyiséget 3 év határozott időre.

A Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft.
bérbeadásra hirdeti
- nyílt pályáztatás útján -


A Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft. kezelésében lévő, a Strand területén található „ Lángosos büfé 3” elnevezésű helyiséget 3 év határozott időre.

A helyiség jellemzői:
Területe:
- 16m 2 alapterületű helyiség, 19m2 szabad területtel

Műszaki állapot: - bérlő a bérleményt megtekintett, és később sem kifogásolható állapotban veszi át. A tevékenység folytatásához szükséges kialakítás a bérlő kötelezettsége és költsége, bérbeszámítási és kártalanítási igény nélkül - bérbeadó előzetes hozzájárulásával
- áram,-víz használat (a bérleti díj tartalmazza)

Tevékenységi kör: - kereskedelem-szolgáltatás-vendéglátás (funkció kötöttség)

Nyitva tartás: - a Strand /Uszoda nyitva tartásával összhangban

A pályázati bérleti díj: 280 000,-Ft/szezon
Biztosíték (pályázati): 30 000,-Ft


A bérleti díj minden év január 01-től az infláció mértékével emelkedik, először 2020. évben.

Jelentkezés, a pályáztatás feltételeivel:

- pályázatnak tartalmaznia kell a pályázó nevét, székhelyét, levelezési címét, és tevékenységének megnevezését, ajánlott bérleti díj összege, nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja, és a hatósági engedélyek beszerzését vállalja
- a pályázati biztosíték befizetésének igazolása
- csatolni kell az egyéni vállalkozói igazolvány, vagy hatályos cégkivonat, illetve más szerv esetében a nyilvántartásba vételt igazoló bírósági határozat másolatát, az aláírási címpéldányt
- mellékelni kell a Vác Város Önkormányzat Jegyzőjének igazolását arról, hogy a pályázónak a kiíró önkormányzattal szemben semmiféle tartozása nem áll fenn, valamint a pályázó nyilatkozatát arról, hogy nem áll sem végelszámolás, sem csőd- vagy felszámolási eljárás alatt
- A működés és a bérleti díj fizetés kezdő dátuma: 2019. június 15.
A pályázatok elbírálásnál előnyt élvez az a pályázó, aki a legmagasabb pályázati bérleti díjra tesz ajánlatot.

Megtekintés időpontja: előre egyeztetett időpontban Tel:06 27 510 400

Pályázatok benyújtásának határideje: 2019. május 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
zárt borítékban "Lángosos büfé 3 pályázat" megnevezéssel, a Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft.-nek címezve - 2600 Vác, Ady E. sétány 16.
Pályázatok bontási időpontja: 2019. május 31.

A benyújtott pályázat/ok közül a nyertes pályázóról a Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft. dönt, melyről pályázó írásban kap értesítést!

A nem nyertes pályázóknak a befizetett biztosíték összege, a nyertes pályázóval megkötött szerződést követő 3 munkanapon belül visszautalásra kerül.
A bérleti szerződés megkötésének feltételeként benyújtásra kell, hogy kerüljön azon közjegyző által hitelesített nyilatkozat, melyben pályázó kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben bérleti szerződése bármilyen okból megszüntetésre, vagy megszűnésre kerül, az azt követő 15 napon belül önként elhagyja a bérleményt, azt bérbeadónak rendeltetésszerű, kiürített állapotban átadja.

További információ kérhető: Váci Sport Közhasznú Nonprofit Kft. 2600 Vác, Ady E. sétány 16. szám alatti irodájában, Tel: 06 27 510 400

Feladó: Városháza

Vác Város Önkormányzat Idősek Otthona és Klubja takarító munkakör betöltésére munka-társat keres.

A munkakör betöltésének feltétele: büntetlen előélet

A jogviszony típus: Közalkalmazotti jogviszony

Bérezés:
Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992.évi XXXIII.törvény alapján

Munkaidő: 6.00 -14.00 vagy 7.00-15.00

Juttatások:
munkábajárás utiköltségének 86 %-os arányú térítése
munkaruha juttatás
munkahelyi meleg étkezés biztosítása kedvezményes áron
béren kívüli juttatás – fenntartó által megszabott mértékben

A közalkalmazotti jogviszony betölthető: 2019.06.01.napjától

Jelentkezés: Önéletrajz beküldésével
e-mailben: otthon11@freemail.hu
levélben: 2600. Vác, Burgundia u. 9.-11.

Feladó: Városháza

Közélet [2019. május 16., csütörtök]

Újra piacképes az ország legnagyobb szemétfeldolgozó cége, a Zöld Híd B.I.G.G Kft.

A májusi ülésen 67 település vezetője döntött szavazataival. A napirendi pontok többségét egyhangúlag fogadta el a testület. A településvezetők döntöttek a tőkebevonás módjáról, illetve az esetleges tagi kölcsön lehetőségeiről is.
A hulladékszállító járműveket piaci áron béreli a társaság, ezt is egyhangú egyetértéssel hagyták jóvá a tagok.
Az elnök beszámolójából kiderült, hogy az elmúlt hónapok átvilágítása után egy eddig kevésbé ismert, most felfedett szerződés került elő, amelyet még az előző ügyvezető kötött, feltehetően jogszerűtlenül.
„Ezzel alulfinanszírozta a rendszert és forráshiány alakult ki. A korábbi vezető azt mondta, hogy azért volt erre szükség, mert megteltek a hulladéklerakók. A vizsgálatok azonban azt bizonyítják, hogy az egyik lerakó azonban még további másfél évig üzemeltethető. Ezen felül egy K.E.O.P. pályázat szerint újat is lehet építeni, amely másfél év alatt tökéletesen működtethető, amely további tíz évre biztosítaná a társulásnak a lerakási lehetőséget. A korábbi ügyvezető a munkaszervezet vezetője volt, ez jogszerűtlen volt. Mivel jogszerűtlen volt, szerződést sem köthetett volnak. Nekünk ezt a szerződést fel kell bontani, lehetőleg közös megegyezéssel Párhuzamosan elindítottuk a műszakilag 80-90 %os készültségű hulladékátrakót, ezzel ki lehet váltani a vácrátóti helyszínen található átrakót. Nem az egyoldalú szerződés bontás mellett vagyunk, hanem a közös megegyezés mellett. A régi megállapodást egy az egyben meg kell szüntetni. Egy új szerződésben kell megállapodni az új lerakóval kapcsolatban” – mondta Fördős Attila, elnök. A javaslatot Sződliget tartózkodó szavazata mellett mindenki elfogadta.
Ezen kívül még megtárgyalták a tagok az optikai válógatómű sorsát és a tulajdonosi kölcsön rendezését is.

Feladó: Városháza

Pályázatok [2019. május 15., szerda]

A váci Piarista Gimnázium pályázatot hirdet magyar nyelv és irodalom, angol nyelv, német nyelv, történelem tanári állások betöltésére.

Bármely fenti szakos vagy szakpárral benyújtott pályázatot várunk.

A pályázat feltételei:
• szakmai felkészültség 5-12. osztályok tanítására (nyolcosztályos gimnázium)
• egyetemi végzettség
• elkötelezett vallásosság

A pályázókkal szemben támasztott kívánalmak:
• innovatív pedagógiai szemlélet
• tehetséggondozás, versenyfelkészítés
• az iskolai közösségi programokba való tevékeny bekapcsolódás
• együttműködő készség

Pályázat mellékletei:
• önéletrajz
• motivációs levél
• diplomamásolatok
• egyházi (plébánosi, lelkészi) ajánlás
• erkölcsi bizonyítvány (csak a felvétel esetén kell bemutatni)

Bérezés:
• A pedagógus életpálya szerinti besorolás alapján

A munkakör betöltése:
• irányadó dátum: 2019. augusztus 26-tól. (megegyezés szerint)

A pályázat beadása:
• Határideje: folyamatos, de legkésőbb 2019. május 24-ig.
• A pályázókkal az ismerkedő beszélgetések a pályázatok megismerését követően
szerveződnek.

Módja: e-mailben a kalasz.akos@vac.piarista.hu

Letölthető formátumban: csatolt dokumentumban

Feladó: Városháza

Csatolt dokumentumok:
tanari palyazatok.pdf

Szociális Szolgáltatások Háza

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet

iskolaorvos munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Deákvári fasor, 2.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Iskolaorvosi feladatok ellátása a vonatkozó jogszabályok és munkaköri leírás alapján.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Egyetem, háziorvostan, belgyógyászat vagy gyermekgyógyászat szakvizsga,
- büntetlen előélet, cselekvőképesség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
önéletrajz, végzettséget igazoló dokumentum másolata, hozzájárulás a személyes adatok pályázattal kapcsolatos kezeléséhez

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. szeptember 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 5.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Várnai Gabriella nyújt, a 27/501-400 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Szociális Szolgáltatások Háza címére történő megküldésével (2600 Vác, Deákvári fasor 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/16-7/2019 , valamint a munkakör megnevezését: iskolaorvos.
- Elektronikus úton Várnai Gabriella részére a szochaztitkarsag@gmail.com E-mail címen keresztül
- Személyesen: Várnai Gabriella, Pest megye, 2600 Vác, Deákvári fasor 2.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiírásnak megfelelő pályázatok közül személyes elbeszélgetés után a megfelelő pályázó kiválasztása.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 8.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Vác Város Honlapja - 2019. május 15.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.szocialishaz.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza

Közlemények [2019. május 15., szerda]

Tájékoztató a Központi Címregiszterről

Magyarországon számos címadatokat nyilvántartó rendszer működik a közigazgatásban. A 2015. január 1-jén működését megkezdő Központi Címregiszter létrehozásának célja az, hogy a különböző nyilvántartásokat egyetlen nyilvántartásban egyesítse, valamint az adatok pontosságát biztosítsa. A nyilvántartás naprakészen tartásáról az ingatlan fekvése szerint illetékes települési önkormányzat jegyzője, mint címképzésért felelős szerv gondoskodik.
A központi címregiszterről és a címképzésről szóló 345/2014. (XII.23.) kormányrendelet az új címek létrehozásán túl a különböző nyilvántartásokban eltérő elemekkel rendelkező címek felülvizsgálatáról is rendelkezik.
A Váci Polgármesteri Hivatalban a város jegyzőjének nevében a központi címregiszter naprakészen tartásáról az Igazgatási Osztály, új címek képzéséről, valamint a meglévő címadatok felülvizsgálatáról az Építési Osztály továbbá a Műszaki Osztály gondoskodik.

A címek felülvizsgálata jelenleg folyamatban van, melynek eredményes lefolytatása érdekében kérjük a t. lakosság megértését és együttműködését.

A címkezeléssel érintett címek listája a mellékelt dokumentumban a közzétételtől számítva egy hónapig megtekinthető.

Tájékoztató a 2015. január 1-től érvényben lévő Központi Címregiszterrel kapcsolatos címkezelési eljárásról emelet-ajtó tekintetében:

A központi címregiszter és címkezelésről szóló, 2015. január 1-től hatályba lévő 345/2015 (XII. 23.) számú kormányrendelet az illetékes települési önkormányzat jegyzőjét jelöli ki címképzésért felelős szervként. Emellett előírja a címképzési szervnek az illetékességi területen található címek felülvizsgálatát.

A jelenlegi gyakorlat szerint, amennyiben a Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán olyan címre kérnek bejelentkezést, melyet a Címnyilvántartás nem tartalmaz (vagy csak részben tartalmazza a tulajdoni lapon feltüntetett címet), a cím felülvizsgálati eljárás alá esik, melynek befejeztéig a bejelentkezés nem lehetséges.

Az újonnan képzett, illetve felülvizsgálat alá eső címek esetében a fenti kormányrendelet címképzésre vonatkozó előírásai az irányadóak, melyek szerint társasházaknál emelet-ajtó meghatározása esetén a jegyző a tulajdonos vagy a tulajdonosi közösség javaslatának megfelelően képzi a címet.

Tehát abban az esetben, ha egy adott címre nem sikerült a bejelentkezés emelet-ajtó probléma miatt, szükséges a lakás helyrajzi száma és a helyrajzi számhoz tartozó cím igazolása (emelet-ajtóra vonatkozóan is).
Amennyiben az alapító okirat nem tartalmazza a két adat egymáshoz rendelését (tehát a konkrét lakás helyrajzi számának és a pontos, emelet-ajtóval ellátott címének egy helyen történt rögzítését), abban az esetben a címképzéshez elengedhetetlenül szükséges a tulajdonosi közösség javaslatának benyújtása a jegyző felé közgyűlési határozat formájában.

Deákné dr. Szarka Anita s.k.
jegyző

Feladó: Városháza

Csatolt dokumentumok:
KCR_2019_aprilis.pdf

Közélet [2019. május 14., kedd]

Városi kitüntetésekre várnak javaslatokat

Vác Város Önkormányzatának Képviselő-testületének 63/2013. (XII.13.) számú rendelete szól a városi kitüntetések alapításáról és adományozásáról.

A város érdekében kifejtett kiemelkedő munka elismerésére:
-VÁC VÁROS DÍSZPOLGÁRA;
-PRO URBE: - EGYÉNI;
-PRO URBE: - KÖZÖSSÉGI
kitüntetés adható.


VÁC VÁROS DÍSZPOLGÁRA

A 63/2013. (XII.13.) számú rendelet 4-5. §-ának értelmében:
4. § (1) Vác városa érdekében, hosszú időszak alatt kimagasló társadalmi, gazdasági, közösségi, kulturális, egyéb tevékenysége, vagy az egész életpályája során a város hírnevét öregbítő és történelmileg is maradandót alkotó személy részére „Vác Város Díszpolgára” kitüntető cím (továbbiakban: díszpolgári cím) és az ezt tanúsító díszoklevél adományozható.
(2) E kitüntetést Vácról elszármazó, külföldön élő, illetve a rendelet hatályba lépését követően elhalálozott személy is megkaphatja.
5. § (1) A díszpolgári cím és díszoklevél adományozását a javasolt személy megnevezésével, tevékenységének és érdemeinek hiteles és részletes indokolásával, a Képviselő-testület tagja, továbbá Vác város polgára kezdeményezheti, valamint Vác Város Nemzetiségi Önkormányzatainak elnökei. A javaslatokat minden év június 15-ig lehet benyújtani a polgármesternek címezve.”


PRO URBE

A 63/2013. (XII.13.) számú rendelet 6. §-ának értelmében:
6.§ (1) A Pro Urbe kitüntetés annak adományozható, aki Vác város érdekében maradandó, kiemelkedő, jelentős tevékenységet folytatott tudományos, kulturális, sport területen. Továbbá adományozható önfeláldozó és lelkiismeretes munka, életmű elismeréseként is.
(2) Kitüntetésből egyéni és közösségi is adható.
(3) Kitüntetésre javaslatot tehet a Képviselő-testület tagja, a város szakmai, érdekvédelmi és politikai szervezete, egyházi szervezet, valamint Vác város polgára, Vác Város Nemzetiségi Önkormányzatainak elnökei, továbbá civil szervezet is döntéshozó szervének többségi döntéssel meghozott javaslatával. A javaslatot a javasolt személy vagy közösség megnevezésével, tevékenységének és érdemeinek hiteles és részletes indokolásával minden év június 15-ig lehet benyújtani a polgármesternek címezve.”


Amennyiben javaslatot kíván tenni, úgy a javasolt személy nevét, címét, a javaslat indokait Fördős Attila polgármesternek címezve, 2019. június 15-ig Deákné dr. Szarka Anita Vác város jegyzője részére személyesen: a Polgármesteri Hivatal fsz. 33. sz. irodájába, postacímen: a 2600 Vác, Március 15. tér 11. sz. levélcímre, elektronikus úton: a sajto@varoshaza.vac.hu e-mail címre szíveskedjen eljuttatni.

A kitüntetések átadása 2019. augusztus 20-án, a Szent István napi ünnepségen, a város lakosságának nyilvánossága előtt, ünnepélyes keretek között történik.

Vác, 2019. május 13.

Deákné dr. Szarka Anita s.k.
Vác város jegyzője

Feladó: Városháza

Pályázatok [2019. május 14., kedd]

Pályázat főépítész munkakör betöltésére

Váci Polgármesteri Hivatal

a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Váci Polgármesteri Hivatal

főépítész


munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

32. Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör

Ellátandó feladatok:
A mindenkori hatályos jogszabályokba foglalt főépítészeti feladatok: az épített környezet alakításáról és védelméről szóló 1997. évi LXXVIII. törvényben, a főépítészeti tevékenységről szóló 190/2009. (IX.15.) kormányrendeletben, a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendeletben, valamint a helyi rendeletekben meghatározott feladatok ellátása, így különösen:

Településrendezési és településképi eljárások bonyolítása
Településképi véleményezési, bejelentési és kötelezési eljárások lefolytatása,
Önkormányzati Építészeti-műszaki Tervtanács vezetése
Tervpályázati eljárások lefolytatása
Örökségvédelemmel, helyi védelemmel kapcsolatos teendők ellátása
Országos és helyi védelem alatt álló épületek önkormányzati támogatással megvalósuló felújításához kapcsolódó feladatok ellátása
Névadományozással, közterületek elnevezésével kapcsolatos feladatok ellátása
Integrált Városfejlesztési Stratégiával, városfejlesztési koncepciókkal, programokkal kapcsolatos feladatok ellátásában közreműködés
Helyi Esélyegyenlőségi Programmal kapcsolatos feladatok ellátásában közreműködés
Ügyfelek részére szakmai konzultáció lefolytatása, tájékoztatás nyújtása
Önkormányzati rendeletalkotási eljárásokban közreműködés
Önkormányzati beruházások bonyolításában közreműködés
Kapcsolattartás partner önkormányzatokkal, államigazgatási szervekkel, partnerekkel
Területrendezési eszközök, tervek véleményezése
Partner önkormányzatok településrendezési eszközeinek véleményezése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az ellátandó feladatokat magában foglaló teljes körű főépítészi tevékenység.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.), valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- 190/2009. (IX.15.) korm.rendelet 3. § (4) bekezdés c) pontjában meghatározott szakképzettség (építész mesterképzési szakon szerzett okleveles építészmérnök, vagy azzal egyenértékű szakképzettség, vagy településmérnöki mesterképzési szakon szerzett okleveles településmérnök, vagy azzal egyenértékű szakképzettség),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- a pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Ktv. 84. §, 85. § és a 190/2009. (IX.15.) kormányrendelet 6. § bekezdésében foglalt összeférhetetlenségi ok
- főépítészi vizsga a 190/2009. (IX.15.) kormányrendelet 4. § alapján, vagy az alóli mentesülés (ezek hiányában a feladatkör legfeljebb hat hónapig látható el a kormányrendelet 3. § (6) bekezdés alapján)
- legalább 8 éves szakmai gyakorlat,
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (irodai alkalmazások).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Egyetemi szintű építészmérnöki végzettség

Elvárt kompetenciák:
Kitűnő kommunikációs, szervező és problémamegoldó képesség, rendszerben gondolkodás képessége, terhelhetőség, megbízhatóság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Korm.rend. 1. sz. melléklete szerint
- szakirányú végzettséget, vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata, főépítészeti vizsgáról kiállított bizonyítvány másolata, vagy a mentességet igazoló okirat
- szakmai gyakorlatot igazoló okirat
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdése alapján, vagy annak igénylését igazoló dokumentum másolata
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Ktv. 84. §, 85. § és a 190/2009. (IX.15.) kormányrendelet 6. § bekezdésében foglalt összeférhetetlenségi ok

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. június 17.

A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/37-2/2019. , valamint a munkakör megnevezését: főépítész.

vagy

Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyző részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. június 20.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.vac.hu – 2019. május 14.
www.mek.hu – 2019. május 15.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza

Anyakönyv [2019. május 13., hétfő]

Vácott született váci lakosok

Tiszavölgyi Zsolt és Kárpáti Melinda gyermeke: Zsófia /Vác/
Szücs László és Salánki Katalin gyermeke: Dorottya /Vác/
Lakatos Dávid és Vidák Alexandra gyermeke: Noel Armandó /Vác/
Kiss Gábor és Fábián Klaudia gyermeke: Márk /Vác/
Hesz Péter és Szabó Szilvia gyermeke: Patrik /Vác/
Ferencz Gellért és Czeglédi Mária gyermeke: Izabella Mária /Vác/
Kovács Norbert és Rubovszki Edina gyermeke: Nimród /Vác/

Feladó: Városháza

Anyakönyv [2019. május 13., hétfő]

Házasságot kötött váciak

Nándori Kornél és Reisinger Marianna /Vác/
Vincze Szilárd és Fidesz Renáta Ildikó /Vác/

Feladó: Városháza