Egyéb mûszaki adat változásának nyilvántartásba vétele
Az eljárás az ügyfél kérelmére indul az Okmányirodában beszerezhetõ nyomtatványok kitöltésével.
Személyesen, de meghatalmazott útján is intézhetõ.
Az ügy intézéséhez szükséges okmányok, nyomtatványok:
Minden esetben szükséges dokumentumok:
- a jármûhöz kiadott új típusú (kártyás) forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély
- a törzskönyv illetékének befizetését igazoló feladóvény vagy nyilatkozat az illetékmentességrõl (motorcsere, színváltozás, alvázszám módosítás esetén kell a törzskönyvet cserélni)
- az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat
- amennyiben a jármûvön átalakítás történt
-a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és Mûszaki adatlap
-a hátsó rendszámtábla, mivel új mûszaki érvényességi idõ bejegyzése is történik
-az érvényesítõ címke díjának befizetésérõl szóló postai feladóvevény, mivel új mûszaki érvényességi idõ bejegyzése is történik
- tehergépkocsinak személyszállító jármûvé történõ átalakítása esetén a vámhatósági igazolás
- amennyiben régi típusú forgalmi engedély cseréjére is sor kerül, a forgalmi engedély és a törzskönyv illetékének befizetését igazoló feladóvény, vagy nyilatkozat az illetékmentességrõl.
Jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni cég esetén szükséges dokumentumok:
- három hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat
- három hónapnál nem régebbi aláírási címpéldány, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat
- a cég ügyintézõjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás
- illetékmentesség esetén az arról szóló, az Illetékhivatal által kiadott igazolás is
Meghatalmazott eljárása esetén szükséges dokumentum:
- a megbízásról szóló magán- vagy közokirat is.
Az ügy intézéséhez fizetendõ díjak, illetékek:
A törzskönyv illetéke 6.000,- Ft
Amennyiben régi típusú forgalmi engedély cseréjére is sor kerül, a forgalmi engedély illetéke 6.000,- Ft
Amennyiben régi típusú forgalmi engedély cseréjére is sor kerül, az érvényesítõ címke díja 450,- Ft
Az eljárás jogi alapjai:
35/2000. (XI.30.) BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról
1990. évi XCIII. törvény az illetékekrõl
Az ügyintézés ideje: 30 perc
Az ügyintézés helye: 2600 Vác, Csányi László Krt. 45. Okmányiroda
Közlekedésigazgatás (Tel.: 27/512-236-tól 512-239-ig, Fax: 27 512-240)
(Telefonon történõ bejelentkezés lehetséges.)
Ügyintézõk:
Szemes Béláné fõmunkatárs
Kurnász Hajnalka fõelõadó
Neubrandt Csilla fõelõadó
Dávid Katalin fõelõadó
Szivák Judit fõelõadó
Ügyfélfogadási idõ:
Hétfõ: 9-18-ig
Kedd: 8-16-ig
Szerda: 10-16-ig
Péntek: 8-16-ig
Szükséges okmányok
Megnevezés |
Leírás |
Beszerezhetőség |
Nyomtatvány |
|
|
|