Jármû forgalomból történõ ideiglenes kivonása
Az eljárás az ügyfél kérelmére indul az Okmányirodában beszerezhetõ nyomtatvány kitöltésével.
Személyesen, de meghatalmazott útján is intézhetõ.
Az ügy intézéséhez szükséges okmányok, nyomtatványok:
Minden esetben szükséges dokumentumok:
- a jármûhöz kiadott új vagy régi típusú forgalmi engedély,
- az ideiglenes forgalomból kivonás szolgáltatási díjának befizetését igazoló postai feladóvevény,
- az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat.
Jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni cég esetén szükséges dokumentumok:
- három hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat,
- három hónapnál nem régebbi aláírási címpéldány, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat,
- a cég ügyintézõjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás,
- illetékmentesség esetén az arról szóló, az Illetékhivatal által kiadott igazolás is.
Meghatalmazott eljárása esetén szükséges dokumentum:
- a megbízásról szóló magán- vagy közokirat is.
Az ügy intézéséhez fizetendõ díjak, illetékek:
Az ideiglenes forgalomból kivonás szolgáltatási díja 1.800,- Ft csekken fizetve
Az eljárás jogi alapja: 35/2000. (XI.30.) BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról
Az ügyintézés ideje: 25 perc
Az ügyintézés helye: 2600 Vác, Csányi László Krt.45. Okmányiroda
Közlekedésigazgatás (Tel.: 27 512-236-tól 512-239-ig, Fax: 27 512-240)
(Telefonon történõ bejelentkezés lehetséges.)
Ügyintézõk:
Szemes Béláné fõmunkatárs
Kurnász Hajnalka fõelõadó
Neubrandt Csilla fõelõadó
Dávid Katalin fõelõadó
Szivák Judit fõelõadó
Ügyfélfogadási idõ: Hétfõ: 9 - 18 óráig
Kedd: 8 - 16 óráig
Szerda: 10 - 16 óráig
Péntek: 8 - 12 óráig
Ebédidõ naponta 12.30 tól 13 óráig.
Szükséges okmányok
Megnevezés |
Leírás |
Beszerezhetőség |
Nyomtatvány |
|
|
1.800,- Ft csekken fizetve |
Az ideiglenes forgalomból kivonás szolgáltatási díja |
|
|