Pályázatok [2018. január 23., kedd]
Pályázat igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére

Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Tragor Ignác Múzeum

igazgató (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2018.04.01.-2023.03.31.-ig szól.

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, 2600 Vác, Zrínyi u. 41/A.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Múzeumi feladatok ellátása mellett az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása, különös tekintettel a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény (továbbiakban: Kultv.), valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvényben és végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31) Korm. rendeletben foglaltakra. Az igazgató felelős az intézmény költségvetésének végrehajtásáért, az intézmény feladatainak ellátásához annak vagyonkezelésébe, használatába adott vagyon rendeltetésszerű igénybevételéért, az Alapító Okiratban előírt tevékenységek jogszabályban meghatározott követelményeknek megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv gazdálkodásában a szakmai hatékonyság és a gazdaságosság követelményeinek érvényesítéséért, a tervezési, beszámolási, információszolgáltatási kötelezettség teljesítéséért, annak teljességéért és hitelességéért, a gazdálkodási lehetőségek és a kötelezettségek összhangjáért, a belső kontrollrendszer kialakításáért és működtetéséért, valamint a belső ellenőrzés megszervezéséért és hatékony működéséért.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény, valamint közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló 150/1992.(XI. 20.) Korm.rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Egyetem, szakirányú egyetemi végzettség és szakképzettség,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Büntetlen előélet, cselekvőképesség
- tárgyalásszintű idegen-nyelv ismeret, amelynek igazolása történhet különösen legalább államilag elismert komplex típusú középfokú nyelvvizsga-bizonyítvány vagy azzal egyenértékű okirat, a szakmai gyakorlat külföldi teljesítéséről szóló igazolás bemutatásával,
- a végzettségnek és szakképzettségnek és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlat,
- kiemelkedő szakirányú tudományos vagy szakmai tevékenység,
- büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll muzeális intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatásból való eltiltás alatt,
- rendelkezik a munkaköre ellátásához szükséges magyar nyelvtudással,
- Magyar állampolgárságú, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt, vagy letelepedett személy, a kultúráért felelős miniszter által a kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló rendelet szerint akkreditált, államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló okirat – kivéve, ha jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik,- vagy nyilatkozik, hogy a megbízását követő 2 éven belül a tanfolyamot elvégzi és az azt igazoló okiratot bemutatja a munkáltatónak,
- a Kjt. 20/B. § (2) bekezdésének megfelelően a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a tudományos-szakmai publikációk jegyzékét,
- szakirányú végzettséget és szakképzettséget és amennyiben van, tudományos fokozatot, valamint idegen nyelv ismeretet igazoló okiratok másolata,
- az intézmény vezetésére vonatkozó, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket is tartalmazó program,
- érvényes erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hozzájárul-e, hogy a pályázatot véleményező és elbíráló testületek a személyét érintő ügy tárgyalásakor nyilvános vagy zárt ülést tartsanak,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
- legalább 5 év szakmai gyakorlat meglétét tanúsító munkáltatói igazolás,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy vállalja a kultúráért felelős miniszter által a kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló 1/2000. (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését a megbízást követő két éven belül, vagy ha már a tanfolyamot elvégezte, annak okirattal történő igazolása, ez alól mentesül, amennyiben jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró, vagy korlátozó gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy megbízása esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,
- a pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. tv. 41.§ (2) bekezdés szerinti összeférhetetlenségi ok.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2018. április 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. 02. 26.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyző nyújt, a 26-27/513-434 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
 Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 7-111/2017 , valamint a munkakör megnevezését: Intézményvezető.
 Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A Kjt. és a Kjt. Vhr. előírásainak megfelelően a pályázatokat a pályázat előkészítője által összehívott szakértelemmel rendelkező bizottság, valamint a Művelődési-Oktatási és Ifjúsági-Sport Bizottsága – a pályázók személyes meghallgatásával - véleményezi. A kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A vezető megbízásához a miniszter egyetértése szükséges. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. március 22.

Feladó: Városháza