Pályázatok [2018. augusztus 8., szerda]
Pályázat titkárnői munkakör betöltésére

Váci Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Váci Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi és Adó osztálya

titkárnői
munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi kör:
Ellátja a Pénzügyi és adó osztály tevékenységével kapcsolatos titkárnői teendőket.

• Irodai háttér működésének biztosítása
• Telefonhívások, levelezések, e-mailek kezelése,
• Iktatási, postázási, irattározási feladatok ellátása
• Adminisztrációs feladatok ellátása
• Osztályvezető munkájának segítése
• Társosztályokkal való kapcsolattartás
• Kimutatások, nyilvántartások készítése
• Határidők nyilvántartása
• Szabadságok kezelése és nyilvántartása

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Érettségi
- MS Office felhasználói szintű ismerete

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Önkormányzatnál titkárnői tevékenység során szerzett munkatapasztalat
- Közigazgatási alapvizsga
- Közgazdasági érettségi

Elvárt kompetenciák:
- Csapatmunka – együttműködés
- Pontosság, precizitás
- Lojalitás

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerint
- Végzettséget bizonyító okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás megkéréséről sikeres pályázat esetén
- Továbbá minden olyan irat, melyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban az eredményes pályázat elbírálásától számítva azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. szeptember 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyző nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 53-111/2018 , valamint a munkakör megnevezését: Igazgatási ügyintéző
vagy
- Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyző és Hibó Daniella Hr referens részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu és ber@varoshaz.vac.hu E-mail címen keresztül

vagy

- Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésről személyes meghallgatást követően a jegyző dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott írásos pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. szeptember 19.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.vac.hu – 2018. 08.08.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza