Pályázatok [2019. február 8., péntek]
Informatikus állás

Váci Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Váci Polgármesteri Hivatal
Szervezési és Tájékoztatási Osztály

Informatikus
munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet, 21. Informatikai feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A rendszeradminisztrátori feladatok ellátása elsősorban Microsoft Windows kliens/szerver környezetben
- Felhasználói jogosultságok kezelése
- Csoportházirendek kialakítása, karbantartása, felügyelete
- Munkaállomások és szoftverek telepítésének kidolgozása, végrehajtása
- Hálózati nyomtatók és szkennerek üzembe helyezése, menedzselése
- Munkaállomások és szerverek frissítéseinek ütemezése és felügyelete
- Vírus és spam védelem felügyelete, felmerülő problémák kezelése
- Backup/Recovery feladatok felügyelete, végrehajtása

Ellátandó feladatok:
- A Polgármesteri Hivatalban működő informatikai infrastruktúra üzemeltetése, felmerülő hardver-szoftver problémák megoldása
- Üzemelő eszközök, szoftverek folyamatos felügyelete hibamegelőzés érdekében, valamint a frissítéseik előkészítése, végrehajtása
- Részvétel az új eszközök, alkalmazások bevezetésének tesztelésében és végrehajtásában
- Felhasználók technikai támogatása

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Minimum középfokú végzettség
- Windows 7 és Windows 10, illetve Microsoft Office csomag (Word, Excel) kiváló ismerete
- Windows Server 2016 alapszolgáltatásainak magas szintű ismerete (AD, GPO, DNS, DHCP, Fájl és Print szerver, WSUS, WDS/MDT)
- Alapvető hálózati ismeretek (TCP/IP, DNS, DHCP, WLAN, stb.)
- MS Exchange 2016 adminisztrációs ismeretek
- I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett műszaki, informatikai, informatikatanár, számítástechnika tanár szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és ügyvitelszervező, informatikus, programtervező, programozó, rendszerszervező felsőfokú szakképesítés
- II. besorolási osztályban: Középiskolai informatikai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés
- Csoportmunkában történő kiváló együttműködés képesség, megbízhatóság, pontosság, gyorsaság, pro-aktivitás, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs képesség, hatékony munkavégzés, önállóság, gyors tanulási képesség, precizitás, rendszerszemlélet
- szakmai angol – szövegértés szinten

Előnyt jelentő kompetenciák:
- Felsőoktatásban szerzett informatikai végzettség
- Önkormányzati ASP-rendszerben szerzett tapasztalat-1 év alatti szakmai tapasztalat
- Információbiztonsági tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 5. mellékletében foglalt adattartalommal,
• Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
• Sikeres pályázat esetén 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
• Motivációs levél.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019.április 02.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 10.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 81-111/2019. , valamint a munkakör megnevezését: Informatikus.
vagy
• Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyző részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
• Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésről személyes meghallgatást követően a jegyző dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. április 01.

Feladó: Városháza