Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
Jogi referens munkakörbe
Váci Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Váci Polgármesteri Hivatal Jogi osztály Jogi referens munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet, 22.Jogi és perképviseleti feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Előterjesztések készítése, szerződések készítése, jogi állásfoglalás stb.
Ellátandó feladatok:
Törvényességi véleményezést végez a jegyző megbízása alapján a képviselő-testület, valamint a bizottságok által hozott határozatok tekintetében.
Közreműködik a Szervezeti és Működési Szabályzat, valamint egyéb helyi rendeletek, szabályzatok, okiratok megalkotásában és módosításában.
Polgármesteri és jegyzői rendelkezés szerint végzi a szerződések előkészítését, valamint jogi véleményezését.
Előkészíti az osztályt érintő bizottsági és képviselő-testületi hatáskörbe tartozó ügyeket, gondoskodik a döntések végrehajtásáról.
Ellátja a közérdekű adatszolgáltatással kapcsolatos feladatokat.
Ellátja a társasházak működésével, felügyeletével kapcsolatos feladatokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Egyetem, Jog- és államtudomány,
- Önkormányzati vagy polgármesteri hivatalban eltöltött - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű kommunikációs és problémamegoldó készség, önálló precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 5. mellékletében foglalt adattartalommal,
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
- Sikeres pályázat esetén 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
- Motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/44-2/2019, valamint a munkakör megnevezését: jogi referens.
vagy
• Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyző részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
• Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésről személyes meghallgatást követően a jegyző dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. október 20.