Pályázatok [2020. július 20., hétfő]
Pályázat igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére

Vác Város Önkormányzat

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet

Katona Lajos Városi Könyvtár

Igazgató (magasabb vezető)


beosztás ellátására.

A foglalkoztatás jogviszonya időtartama:

határozott idejű közalkalmazotti jogviszony 2020. október 31. napjáig, ezt követően 2025. október 18. napjáig munkaszerződésen alapuló jogviszony

vagy

határozott idejű munkaszerződésen alapuló jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 2020. október 19. napjától 2025. október 18. napjáig tart.

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2600 Vác, Budapesti Főút 37.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Könyvtári feladatok ellátása mellett az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása, különös tekintettel a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény (továbbiakban: Kultv.), valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCL. törvényben és végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31) Korm. rendeletben foglaltakra.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók a kiírás időpontjában, ezt követően 2020. november 1. napjától a 2020. évi XXXIII. törvény szabályait kell alkalmazni.

Pályázati feltételek:

- szakirányú felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel, valamint OKJ szerinti segédkönyvtáros szakképesítéssel, és végzettségének, szakképzettségének és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlat,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- annak vállalása, hogy a pályázó megbízását követő két éven belül államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó legalább 120 órás képzést elvégzi. Az intézmény vezetésével megbízott vezető mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, ha jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést a megbízás előtt elvégezte,
- cselekvőképes, magyar állampolgárságú, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt, vagy letelepedett személy.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- részletes szakmai önéletrajz,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó vezetői program,
- a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20.§-ának való megfelelést igazoló, érvényes erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy nem áll az intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól való eltiltás hatálya alatt,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hozzájárul-e, hogy a pályázatot véleményező és elbíráló testületek a személyét érintő ügy tárgyalásakor nyilvános ülést tartsanak,
- szakmai gyakorlat meglétét hitelt érdemlően tanúsító munkáltatói igazolás,
- végzettséget és szakképzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozatot annak vállalásáról, hogy a pályázó megbízását követő két éven belül az államháztartás és vezetési ismereteket nyújtó képzést elvégzi, vagy ezen kötelezettség alóli mentességét okirattal igazolja (jogász vagy közgazdász diploma, vagy a képzés elvégzését igazoló okirat hiteles másolata benyújtásával),
- nyilatkozat, hogy a Kjt. 41. § (2) bekezdés szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban 2020. október 19. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 23.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Hudák-Nagy Lilla jogi referens nyújt, a 27/513-490 telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 19/259/2020 valamint a munkakör megnevezését: „igazgató”.
• Elektronikus úton Dr. Zsidel Szilvia Vác Város Jegyzője részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül.
• Személyesen: Dr. Zsidel Szilvia jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázókat a Kjt. 20/A.§ (6) bek.-e, valamint a 150/1992.(XI.20) Korm. rendelet 7.§-a alapján a kinevezési, megbízási jogkör gyakorlója által létrehozott bizottság hallgatja meg, melynek véleményét figyelembe véve a megbízási jogkör gyakorlója dönt.

A pályázatokról Vác Város Önkormányzat Képviselő-testület Emberi Kapcsolatok Bizottságának véleményezése és a pályázók személyes meghallgatása után Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete dönt. Ennek eredményéről valamennyi pályázó írásbeli értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. szeptemberi Kt. ülés

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.vac.hu - 2020. július 20.
• www.kozigallas.hu – 2020. július 23.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza