Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
Igazgatási és Szociális osztály
hivatali ügyintéző (iktató – irattáros) munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet: 27. Titkársági feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ügyirat-kezelési, irattárazási, postázási feladatok ellátása.
Ellátandó feladatok:
Ügyiratok számítógépes iktatása (ASP rendszer), ügyirat-kezelési, irattárazási, postázási feladatok ellátása. Számítógépes iktatást végez. Gondoskodik a hivatalba beérkező iratok érkeztetéséről, azokat az illetékes ügyintézőnek továbbítja. Gondoskodik a hivatalon belül keletkezett ügyiratok iktatásáról.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. melléklet 27. Titkársági feladatkörhöz kapcsolódó középiskolai végzettség,
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Kitűnő írásbeli és szóbeli kommunikációs készség, tárgyalóképesség,
- Terhelhetőség, kitűnő problémamegoldó képesség, megbízhatóság.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alapvizsga,
- ügykezelői alapvizsga,
- polgármesteri hivatalban szerzett szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó 87/2019. (IV.23) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott adattartalmú önéletrajz,
- a pályázó iskolai végzettségét és egyéb ismereteit igazoló dokumentumok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylőlap postára adását igazoló szelvény (a hatósági bizonyítvány lekésőbb a pályázat elbírálásának határidejéig benyújtandó),
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta Igazgatási és Szociális osztályvezető nyújt, a 27/513-426-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 11/27-1/2021., valamint a munkakör megnevezését: hivatali ügyintéző (iktató-irattáros),
vagy
- Személyesen: Váci Polgármesteri Hivatal Igazgatási és Szociális Osztály, (2600 Vác, Március 15. tér 11. 123-as szoba),
vagy
- Elektronikus úton Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta Igazgatási és Szociális Osztályvezető részére a jogasz4@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 26.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www. kozigallas.hu - 2021.01.29.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.