Pályázatok [2021. február 2., kedd]
Pályázat gazdasági vezető munkakör betöltésére

Vác Város Önkormányzata Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Gazdasági Hivatal

gazdasági vezető


munkakör betöltésére.

A vezetői beosztás megnevezése:

gazdasági vezető (magasabb vezető)

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 2021. június 1. – 2026. május 31-ig szól.

A munkakör betöltésének időpontja:

2021. június 1.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Vác Város Önkormányzat Gazdasági Hivatala

2600 Vác, Sziréna köz 7.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

- Vác Város Önkormányzat Gazdasági Hivatala és a hozzá kapcsolódó gazdasági szervezettel nem rendelkező költségvetési szervek, úgy mint Váci Alsóvárosi Óvoda, Váci Deákvári Óvoda, Váci Kisvác-Középvárosi Óvoda, Madách Imre Művelődési Központ, Katona Lajos Városi Könyvtár, Tragor Ignác Múzeum, Vác Város Levéltára gazdasági feladatainak koordinálása, az intézmények pénzügyi-gazdasági, ezen belül különösen tervezési, végrehajtási, beszámolási, könyvvezetési és a folyamatba épített ellenőrzési feladatok;
- a költségvetési szerv által foglalkoztatott pénzügyi gazdasági feladatok ellátásáért felelős alkalmazottaknak iránymutatást ad, ellenőrzi azok betartását;
- felelős a Szervezeti és Működési Szabályzatban részletezett feladatok jogszabályoknak megfelelő ellátásáért;
- a működéshez, a könyvvezetéshez, a beszámoló készítéshez szükséges szabályzatok elkészítésével, rendszeres karbantartásával kapcsolatos feladatok ellátása;
- a beosztott munkatársak tevékenységének közvetlen irányítása és ellenőrzése;
- a beosztott munkatársak részére a munkaköri leírások elkészítése, a feladatok meghatározása;
- a helyettesítések megszervezése;
- szabadságolási ütemterv elkészítése;

továbbá a Gazdasági Hivatal és az intézmények esetében:

- éves költségvetés elkészítése az intézmények adatszolgáltatása és igénye alapján, a mindenkori költségvetési törvényben foglaltak figyelembevételével;
- év közben felmerülő felügyeleti, illetve saját hatáskörű előirányzatok módosítása az önkormányzati rendeletek, illetve az intézményvezetők kérelme alapján, ezen előirányzat módosítások nyilvántartása;
- a havi jelentések, mérlegjelentések és éves beszámoló elkészítése;
- a Nemzeti Adó-és Vámhivatal-felé teljesítendő bevallások elkészítése (ÁFA, Rehabilitációs hozzájárulás, cégautóadó).

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél szóló 77/1993. (V. 12.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

- Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 12. § (1) bekezdése szerinti a felsőoktatásban szerzett végzettséggel és emellett a) okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy
b) gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői –, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie;
- Szerepel az Szt. 151. § (3) bekezdés szerinti nyilvántartásban, továbbá rendelkezik a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel;
- Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása;
- Költségvetési intézménynél szerzett legalább 5 év tapasztalat.

Pályázati elbírálásnál előnyt jelent:

- EPER integrált szoftver felhasználói szintű ismerete,
- költségvetési intézménynél szerzett vezetői tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

- kiemelkedő szervezőkészség,
- pontos, precíz munkavégzés,
- szakmai elkötelezettség és kiemelkedő szakmai ismeret,
- kiváló szintű munkabírás,
- kiváló szintű együttműködő képesség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- a pályázó költségvetési szervnél szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlatát igazoló munkáltatói igazolás,
- a könyvviteli szolgáltatás végzésére jogosító igazolvány másolata,
- 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolást tartalmaz arra vonatkozóan is, hogy a pályázó megfelel a Kjt. 20. § (4) és (5) bekezdésében foglalt követelményeknek,
- nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41.§-ában felsoroltak szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez és továbbításához, valamint ahhoz, hogy a pályázatok elbírálásában résztvevő személyek azt megismerhessék,
- az Szt. 151. § (3) bekezdés szerinti regisztráció igazolása.

A pályáztató a pályázati határidő leteltét követően az erkölcsi bizonyítvány kivételével hiánypótlási lehetőséget nem biztosít. Az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb az eseti bizottság meghallgatásán kell bemutatni.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021. június 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 10.

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 19/32/2021 valamint a munkakör megnevezését: „Gazdasági vezető”, vagy
- Elektronikus úton Dr. Zsidel Szilvia Vác Város Jegyzője részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül, vagy
- Személyesen: Dr. Zsidel Szilvia jegyző, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.


A pályázat elbírálásának határideje: 2021 május 9.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Belencsák Ágnes intézményvezető nyújt, a 06/30-870-2891-es telefonszámon.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A Kjt., valamint a Vhr. előírásainak megfelelően a pályázatokat a Kjt. 20/A. §-a szerinti szakértelemmel rendelkező bizottság hallgatja meg. Ezt követően Vác Város Polgármestere dönt a közalkalmazotti jogviszony létesítéséről, illetve a vezetői megbízásról. Ennek eredményéről valamennyi pályázó írásbeli értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A kinevezésben a Kjt. 21/A §-a alapján három hónap próbaidő megállapítására kerül sor

A pályázati kiírás további közzétételének helye:
- kozigallas.hu – 2021. február 02.

Feladó: Városháza