címer
VÁC A DUNAKANYAR KAPUJA
2024. április 25. | csütörtök
Márk napja
Vác

+17
°
C
Vác
Järvenpää
-1
°
C

Hírek

Keresés

 

Pályázat gazdasági vezetõ munkakör betöltésére


Vác Város Önkormányzata Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Gazdasági Hivatal

gazdasági vezetõ


munkakör betöltésére.

A vezetõi beosztás megnevezése:

gazdasági vezetõ (magasabb vezetõ)

A közalkalmazotti jogviszony idõtartama:

határozatlan idejû közalkalmazotti jogviszony

Vezetõi megbízás idõtartama:

A vezetõi megbízás határozott idõre, 2021. június 1. – 2026. május 31-ig szól.

A munkakör betöltésének idõpontja:

2021. június 1.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidõ

A munkavégzés helye:

Vác Város Önkormányzat Gazdasági Hivatala

2600 Vác, Sziréna köz 7.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetõi megbízással járó lényeges feladatok:

- Vác Város Önkormányzat Gazdasági Hivatala és a hozzá kapcsolódó gazdasági szervezettel nem rendelkezõ költségvetési szervek, úgy mint Váci Alsóvárosi Óvoda, Váci Deákvári Óvoda, Váci Kisvác-Középvárosi Óvoda, Madách Imre Mûvelõdési Központ, Katona Lajos Városi Könyvtár, Tragor Ignác Múzeum, Vác Város Levéltára gazdasági feladatainak koordinálása, az intézmények pénzügyi-gazdasági, ezen belül különösen tervezési, végrehajtási, beszámolási, könyvvezetési és a folyamatba épített ellenõrzési feladatok;
- a költségvetési szerv által foglalkoztatott pénzügyi gazdasági feladatok ellátásáért felelõs alkalmazottaknak iránymutatást ad, ellenõrzi azok betartását;
- felelõs a Szervezeti és Mûködési Szabályzatban részletezett feladatok jogszabályoknak megfelelõ ellátásáért;
- a mûködéshez, a könyvvezetéshez, a beszámoló készítéshez szükséges szabályzatok elkészítésével, rendszeres karbantartásával kapcsolatos feladatok ellátása;
- a beosztott munkatársak tevékenységének közvetlen irányítása és ellenõrzése;
- a beosztott munkatársak részére a munkaköri leírások elkészítése, a feladatok meghatározása;
- a helyettesítések megszervezése;
- szabadságolási ütemterv elkészítése;

továbbá a Gazdasági Hivatal és az intézmények esetében:

- éves költségvetés elkészítése az intézmények adatszolgáltatása és igénye alapján, a mindenkori költségvetési törvényben foglaltak figyelembevételével;
- év közben felmerülõ felügyeleti, illetve saját hatáskörû elõirányzatok módosítása az önkormányzati rendeletek, illetve az intézményvezetõk kérelme alapján, ezen elõirányzat módosítások nyilvántartása;
- a havi jelentések, mérlegjelentések és éves beszámoló elkészítése;
- a Nemzeti Adó-és Vámhivatal-felé teljesítendõ bevallások elkészítése (ÁFA, Rehabilitációs hozzájárulás, cégautóadó).

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél szóló 77/1993. (V. 12.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

- Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 12. § (1) bekezdése szerinti a felsõoktatásban szerzett végzettséggel és emellett a) okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelõi szakképesítéssel vagy ezzel egyenértékû szakképesítéssel, vagy
b) gazdasági vezetõi, belsõ ellenõri, érvényesítõi, pénzügyi ellenjegyzõi – 2012. január 1. elõtt az Áht. szerinti ellenjegyzõi –, vagy a számvitelrõl szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelõi szakképesítéssel vagy a felsõoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie;
- Szerepel az Szt. 151. § (3) bekezdés szerinti nyilvántartásban, továbbá rendelkezik a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel;
- Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezõ, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz;
- Cselekvõképesség;
- Büntetlen elõélet;
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása;
- Költségvetési intézménynél szerzett legalább 5 év tapasztalat.

Pályázati elbírálásnál elõnyt jelent:

- EPER integrált szoftver felhasználói szintû ismerete,
- költségvetési intézménynél szerzett vezetõi tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

- kiemelkedõ szervezõkészség,
- pontos, precíz munkavégzés,
- szakmai elkötelezettség és kiemelkedõ szakmai ismeret,
- kiváló szintû munkabírás,
- kiváló szintû együttmûködõ képesség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
- a pályázó költségvetési szervnél szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlatát igazoló munkáltatói igazolás,
- a könyvviteli szolgáltatás végzésére jogosító igazolvány másolata,
- 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolást tartalmaz arra vonatkozóan is, hogy a pályázó megfelel a Kjt. 20. § (4) és (5) bekezdésében foglalt követelményeknek,
- nyilatkozat, hogy a magasabb vezetõi megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41.§-ában felsoroltak szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvõképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggõ kezeléséhez és továbbításához, valamint ahhoz, hogy a pályázatok elbírálásában résztvevõ személyek azt megismerhessék,
- az Szt. 151. § (3) bekezdés szerinti regisztráció igazolása.

A pályáztató a pályázati határidõ leteltét követõen az erkölcsi bizonyítvány kivételével hiánypótlási lehetõséget nem biztosít. Az erkölcsi bizonyítványt legkésõbb az eseti bizottság meghallgatásán kell bemutatni.

A munkakör betölthetõségének idõpontja: 2021. június 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 10.

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzata címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 19/32/2021 valamint a munkakör megnevezését: „Gazdasági vezetõ”, vagy
- Elektronikus úton Dr. Zsidel Szilvia Vác Város Jegyzõje részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül, vagy
- Személyesen: Dr. Zsidel Szilvia jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.


A pályázat elbírálásának határideje: 2021 május 9.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Belencsák Ágnes intézményvezetõ nyújt, a 06/30-870-2891-es telefonszámon.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A Kjt., valamint a Vhr. elõírásainak megfelelõen a pályázatokat a Kjt. 20/A. §-a szerinti szakértelemmel rendelkezõ bizottság hallgatja meg. Ezt követõen Vác Város Polgármestere dönt a közalkalmazotti jogviszony létesítésérõl, illetve a vezetõi megbízásról. Ennek eredményérõl valamennyi pályázó írásbeli értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A kinevezésben a Kjt. 21/A §-a alapján három hónap próbaidõ megállapítására kerül sor

A pályázati kiírás további közzétételének helye:
- kozigallas.hu – 2021. február 02.

Feladó: Városháza

EU pályázatok