címer
VÁC A DUNAKANYAR KAPUJA
2024. április 19. | péntek
Emma napja
Vác

+17
°
C
Vác
Järvenpää
-1
°
C

Cím
Telefon
Fax
E-mail -


Ellátott feladatok leirása

Az osztály köztisztviselői (A névre kattintva olvashatja a dolgozó elérhetőségeit)


Ügyleírások

Rendszám pótlása, cseréje

Az eljárás az ügyfél kérelmére indul az Okmányirodában beszerezhetõ nyomtatvány kitöltésével.

Személyesen, de meghatalmazott útján is intézhetõ.
Az ügy intézéséhez szükséges okmányok, nyomtatványok:

Minden esetben szükséges dokumentumok:

- a forgalmi engedély illetékének befizetését igazoló feladóvény
- az új rendszám kiadását megalapozó okirat, engedély (egyéni rendszám legyártására vagy egyedi rendszám elõállítására vonatkozó engedély)
- a forgalmi engedély
- az eljáró ügyfél személyazonosságát igazoló okirat
- amennyiben bûncselekmény történt, a rendszám eltûnésének bejelentésérõl szóló rendõrségi okirat, jegyzõkönyv (2 db tábla esetén)
- 1 db forgalmi rendszám utángyártás engedélyezésének, igazgatási szolgáltatási díjának befizetésérõl szóló postai feladóvevény
- 2 db (1 pár) rendszámtábla utángyártása nem lehetséges, új rendszámot kell kérni, ebben az esetben a forgalmi engedélyt is cserélni kell

Jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni cég esetén szükséges dokumentumok:

- három hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat
- három hónapnál nem régebbi aláírási címpéldány, illetve a Cégbíróság által kiadott másolat
- a cég ügyintézõjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás
- illetékmentesség esetén az arról szóló nyilatkozat

Meghatalmazott eljárása esetén szükséges dokumentum:

- a megbízásról szóló magán- vagy közokirat is

Az ügy intézéséhez fizetendõ díjak, illetékek:

1 db rendszámtábla utángyártása 9.500,- Ft csekken fizetve
A forgalmi engedély csekke 6.000,- Ft
Az 1 pár új rendszámtábla ára 6.500,- Ft
Érvényesítõ címke 450,- Ft csekken fizetve (csak rendszámtábla csere esetén)

Az eljárás jogi alapjai: 35/2000. (XI.30.) BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról 1990. évi XCIII. törvény az illetékekrõl

Az ügyintézés ideje: 20 perc

Az ügyintézés helye:
2600 Vác, Csányi László Krt. 45. Okmányiroda
Közlekedésigazgatás (Tel.: 27/512-236-tól 512-239-ig, Fax: 27 512-240)
Telefonon történõ bejelentkezés lehetséges.)

Ügyintézõk:
Szemes Béláné fõmunkatárs
Kurnász Hajnalka fõelõadó
Neubrandt Csilla fõelõadó
Dávid Katalin fõelõadó
Szivák Judit fõelõadó

Ügyfélfogadási idõ:
Hétfõ: 9-18 óráig
Kedd: 8-16 óráig
Szerda: 10-16 óráig
Péntek: 8-16 óráig

Szükséges okmányok

Megnevezés Leírás Beszerezhetőség
Nyomtatvány


EU pályázatok