Vác.hu
  

Hírek

Dátum:

Típus:

Kulcsszó:

 

Közélet [2019. április 15., hétfő]

Önkormányzati ügyek. Mindenkinek. Bárhonnan.

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online! Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.
A portál segítségével a papír alapú, személyes megjelenést igénylő ügyintézés helyett az ország bármely pontjáról, bármikor, kényelmesen, online is intézhetők akár a magán és vállalkozói helyi adóügyek is. Adóigazolás kérhető, túlfizetés esetén átvezetés és visszatérítés kezdeményezhető, gépjármű-, illetve termőföld adó jelenthető be, valamint helyi/önkormányzati adó- és értékbizonyítvány igénylésre is van mód. A helyi iparűzési adó bevallása a portál segítségével szintén könnyűszerrel megoldható, függetlenül attól, hogy általános vagy ideiglenes tevékenységről van szó.
Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően jelentősen megrövidül a helyi adóbevallásra fordított idő. A lakosság mellett a gazdálkodó szervezetek is kényelmesen teljesíthetik helyi adóbevallással kapcsolatos kötelezettségüket, és lekérhetik helyi adóegyenlegüket. Az online rendszerbe való belépést és személyes azonosítást követően ismét időt takarít meg a rendszer a felhasználónak, ugyanis közhiteles nyilvántartásokban meglévő személyes adatok már automatikusan kitöltve jelennek meg az űrlapokon.
Az online ügyintézési felületen közel félszáz különféle ügy indítható, többek között ipari és kereskedelmi, hagyatéki, birtokvédelmi, valamint szociális, sőt az Önkormányzati Hivatali Portálról is közvetlen linken elérhető, az úgynevezett e-Papír szolgáltatás (epapir.gov.hu) segítségével szinte bármilyen egyéb ügy is benyújtható elektronikus úton. A bejelentkezett felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megtekinthetik, hol tart az adott ügy, illetve az előzetesen már kitöltött űrlapjaikat is könnyedén elérhetik.

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, melyet településünk weboldalán is megtalálnak.

Feladó: Városháza

Közélet [2019. április 15., hétfő]

Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Kényelmes és gyors megoldás nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál. Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

Évente számos hivatalos ügyben keressük fel a helyi önkormányzatot, a hivatali látogatások száma pedig tovább nő életünk nagy pillanatainál. Anyakönyvi kivonat kiállítása, gépjármű- és építményadó bejelentés, szociális támogatási kérelem benyújtása, szálláshely nyilvántartásba vétel, iparűzési adó bevallás és még sorolhatnánk azon tevékenységeket, melyek általánosan a személyes ügyintézések közé tartoznak és automatikusan a hosszú sorban állás jut róla eszünkbe. Ez a kép azonban 2019-től teljesen megváltozik, mert az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül már egyre több ügyet elektronikusan is intézhetünk, amikor időnk engedi, akár a vasárnapi ebéd után is.
Az e-ügyintézés országosan egységes ügymenetet biztosít és ahogy a személyes ügyfélfogadásnál megszokhattuk, úgy a digitális térben is végig vezet minket a jól ismert folyamatokon. Első lépésben saját magunk beazonosítása történik, majd a lakossági és vállalkozási ügyintézés kiválasztása, ezt követően pedig a szükséges adatok megadása. Mindezt a legnagyobb biztonság mellett, gyorsabban, átláthatóbban és papírmentesen, vagyis környezetkímélőbb módon tehetjük, mint korábban.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül bejelentkezett felhasználók számos helyi lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális vagy adóügyet indíthatnak, az online űrlappal nem rendelkező ügyek esetén pedig az e-Papír szolgáltatást lehet igénybe venni.
Az e-ügyintézést választókat a belépést követően azonosítja a rendszer és az űrlapok általános adatai automatikusan kitöltésre kerülnek, rövidítve így a ráfordított időt. A felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megismerhetik a folyamatok aktuális állapotát és megnyithatják a lementett űrlapokat.
A gyorsabb ügyintézést támogatja, hogy a lakosság mellett a vállalkozások is kényelmesen teljesíthetik adóbevallással kapcsolatos ügyeiket és távolról is lekérhetik helyi adóegyenlegüket és aktuális folyamataik státuszát.

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, melyet településünk weboldalán is megtalálnak.

Feladó: Városháza

Pályázatok [2019. április 12., péntek]

Tagintézmény-vezető (magasabb vezető) állás 2.

Váci Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet
Cházár András Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Szakiskola,
Készségfejlesztő Iskola, Kollégium Pivár Ignác Tagintézménye
tagintézmény-vezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.


A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019.08.16. - 2024. 08. 15.-ig szól.

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Zichy Hyppolit utca 16-18.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A köznevelési intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése, a takarékos gazdálkodás, a munkáltatói jogok gyakorlása és döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyén ügyben, amelyeket a jogszabály nem utal más hatáskörbe.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései, valamint a(z) nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII.30.) Korm. rendelet az irányadók.

Pályázati feltételek:
• Főiskola, /egyetemi szintű végzettség és az ellátott tanulók sajátos nevelési igényének típusa és súlyossága szerinti gyógypedagógusi vagy
gyógypedagógiai tanár vagy terapeuta vagy konduktor vagy konduktor-tanító vagy konduktor(tanító) szakképzettség a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 98. § (8) bekezdésében foglaltakat is figyelembe véve,
• legalább öt év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat,
• cselekvőképesség,
• büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a közalkalmazott nem áll a
tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
• a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló,
határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló alkalmazás,
• pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket
• az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmányok másolata
• pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség meglétét igazoló oklevél másolata vagy igazolás ezen tanulmányok folytatásáról
• a pályázó legalább 5 év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy
foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlatát igazoló, munkáltató által kiállított dokumentum
(munkáltatói igazolás munkakör, illetve óraadó esetén az ellátott szakos tanári feladatok megnevezésével)
• 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására, valamint annak igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll olyan foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé
• a pályázó szakmai önéletrajza
• a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez)
• a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához
• hiánypótlásra kizárólag a pedagógus-szakvizsga keretében szerzett
intézményvezetői szakképzettség megszerzését igazoló oklevél bemutatására van lehetőség, a pályázat elbírálásának határidejéig

A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2019. augusztus 16. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Verebélyi Gábor Ákos tankerületi központ igazgató nyújt, a 06-27/795-219 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Tankerületi Központ címére történő
megküldésével (2600 Vác, Dr. Csányi László körút 45. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot:
TK/134/00629-1/2019 , valamint a beosztás megnevezését: Cházár András
EGYMI, Szakisk., Készségfejl. Isk., Koll. Pivár Ignác Tagint. - tagintézményvezető.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A véleménynyilvánításra jogosultak véleményének kikérése után a tankerületi központ igazgatója dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 25.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázatot írásban, két azonos szövegű és mellékletű példányban (egy lefűzött és egy fűzés nélküli példányban), zárt borítékban kérjük megküldeni a Váci Tankerületi Központ címére. A borítékra írják rá PÁLYÁZAT- Cházár András EGYMI, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola, Kollégium Pivár Ignác Tagintézmény - tagintézmény-vezetői
beosztására.

Feladó: Városháza

Pályázatok [2019. április 12., péntek]

Tagintézmény-vezető (magasabb vezető) állás

Váci Tankerületi Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet

Cházár András Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Szakiskola,
Készségfejlesztő Iskola, Kollégium Bárczi Gusztáv Tagintézménye
tagintézmény-vezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.


A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019.08.16. - 2024. 08. 15.-ig szól.

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2000 Szentendre, Kovács László utca 3.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A köznevelési intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése, a takarékos gazdálkodás, a munkáltatói jogok gyakorlása és döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyeket a jogszabály nem utal más hatáskörbe.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a
közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII.30.) Korm. rendelet az irányadók.

Pályázati feltételek:
• Főiskola, /egyetemi szintű végzettség és az ellátott tanulók sajátos nevelési
igényének típusa és súlyossága szerinti gyógypedagógusi vagy
gyógypedagógiai tanár vagy terapeuta vagy konduktor vagy konduktor-tanító
vagy konduktor(tanító) szakképzettség a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 98. § (8) bekezdésében foglaltakat is figyelembe véve,
• legalább öt év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat,
• cselekvőképesség,
• büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a közalkalmazott nem áll a
tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
• a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló,
határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló alkalmazás,
• pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket
• az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmányok másolata
• pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség meglétét igazoló oklevél másolata vagy igazolás ezen tanulmányok folytatásáról
• a pályázó legalább 5 év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy
foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlatát igazoló, munkáltató által kiállított dokumentum (munkáltatói igazolás munkakör, illetve óraadó esetén az ellátott szakos tanári feladatok megnevezésével)
• 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására, valamint annak igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll olyan foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé
• a pályázó szakmai önéletrajza
• a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez)
• a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához
• hiánypótlásra kizárólag a pedagógus-szakvizsga keretében szerzett
intézményvezetői szakképzettség megszerzését igazoló oklevél bemutatására van lehetőség, a pályázat elbírálásának határidejéig

A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2019. augusztus 16. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Verebélyi Gábor Ákos tankerületi központ igazgató nyújt, a 06-27/795-219 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Tankerületi Központ címére történő
megküldésével (2600 Vác, Dr. Csányi László körút 45. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot:
TK/134/00630-1/2019 , valamint a beosztás megnevezését: Cházár András
EGYMI, Szakisk., Készségfejl. Isk., Koll. Bárczi Gusztáv Tagint. -
tagintézmény-vezető.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A véleménynyilvánításra jogosultak véleményének kikérése után a tankerületi központ igazgatója dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 25.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázatot írásban, két azonos szövegű és mellékletű példányban (egy lefűzött és egy fűzés nélküli példányban), zárt borítékban kérjük megküldeni a Váci Tankerületi Központ címére. A borítékra írják rá PÁLYÁZAT- Cházár András EGYMI, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola, Kollégium Bárczi Gusztáv Tagintézménye - tagintézményvezetői
beosztására.

Feladó: Városháza

Közélet [2019. április 12., péntek]

Szelektív és zöld hulladék gyűjtés információk

Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot a 2019-es szelektív és zöld hulladék gyűjtés rendjéről: 2019. 04. 01-től kezdődően megváltozik a házhoz menő szelektív hulladék szállítás hétköznapokon történik.

Páros héten: zöld hulladék
Páratlan héten: szelektív hulladék

A házhoz menő szelektív és a zöld hulladék gyűjtési rendjének időpontjáról és frissített utcalistáról a csatolt dokumentumban olvashat!

Feladó: Városháza

Csatolt dokumentumok:
ZOLDHULLADEK_javitott.pdf

Közélet [2019. április 12., péntek]

Lomtalanítás - igényleadás: 2019. április 30-ig!

Felhívjuk a tisztelt lakosság figyelmét, hogy városunkban idén házhoz menő a lomtalanításra fog sor kerülni, amelyre az igénybejelentéseket a hónap végéig lehet megtenni!

Részletek a csatolt dokumentumban!

Feladó: Városháza

Csatolt dokumentumok:
hazhozmeno_lomtalanitas_2019_bejelento_lap_vac.pdf

Közélet [2019. április 12., péntek]

Lakossági tájékoztató forgalmi rend változásáról

Ezúton tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy az 2 sz. főút 21+330 - 21+600 kmsz. szakaszán, - Dunakeszi és Göd között, - forgalmi rend változás lesz a 2113 j. út építése miatt.

A munkálatokat sávelhúzással, buszmegálló áthelyezéssel és a Névtelen utca (Rév köz) lezárásával végzik 2019.04.23-án 9:00-tól 2019.05.31-én 23:59-ig. A lezárás elkerülése a Forrásdűlő úton lehetséges.

A munkálatok idejére megnövekedett utazási idővel kell számolni.

A javítási munka pontos megkezdésének, illetve befejezésének időpontjáról a www.utinform.hu elérhetőségen tájékozódhatnak.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. Pest Megyei Igazgatóságának területileg illetékes Váci mérnöksége részéről kapcsolattartó:

Nagy Tibor
forgalomtechnikai művezető
Telefon: +36-30-436-8553
nagy.tibor@pest.kozut.hu


A munka elvégzésének ideje alatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Pest Megyei Igazgatóság

Feladó: Városháza

Közlemények [2019. április 10., szerda]

Volánbusz 2018. évi beszámoló

1370/2007/EK rendelet 7. cikk (1) bek. szerinti személyszállítási közszolgáltatási tevékenységről szóló összevont jelentés Vác Város Önkormányzat mint meghatározott felelősségi körébe tartozó illetékes az Európai Parlament és a Tanács 1370/2007/EK rendelet 7. cikkének (1) bekezdése alapján közzéteszi, hogy felelősségi körében autóbusszal végzett helyi menetrend szerinti szolgáltatást: 2018.01.01. – 2018.12.31. közötti időszakban a VOLÁNBUSZ Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság végezte a megkötött szerződés szerint.

Feladó: Városháza

Csatolt dokumentumok:
volanbusz_besz2018.pdf

Közlemények [2019. április 9., kedd]

Tájékoztatás "Mentett űrlapok" menüponttal kapcsolatban

Tisztelt Lakosság!

Az önkormányzati hivatali portálon (https://ohp.asp.lgov.hu) az űrlapfunkcionalitás bővülése miatt a lakossági ügyfelek által korábban beküldés előtt elmentett űrlapok, a „Mentett űrlapok” menüpont alatt április 11-én - későbbi visszaállítás nélkül - törlésre kerülnek. A funkció április 12-től a megszokott módon működik ismét.

A módosítás az ügyfelek számára jelent változást.

Üdvözlettel:
ASP Központ

Feladó: Városháza

Anyakönyv [2019. április 9., kedd]

Vácott született váci lakosok

Török Gellért Gábor és Bolla Tímea gyermeke: Botond János /Vác/

Feladó: Városháza

<<   1 ...  7 8 9 10 11 ...  29   >>