Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 29/2023. (II.15.) sz. határozattal úgy döntött, hogy a Váci Polgármesteri Hivatalban 2023. december 27. napjától 2024. január 03. napjáig igazgatási szünet elrendelésére kerül sor – írja a Városháza.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Váci Polgármesteri Hivatal ZÁRVA tart. Ezen időszak alatt kérelmeiket elektronikus úton fogadja csak a hivatal.
Mint írták, a születések, valamint a halálesetek anyakönyvezése az igazgatási szünet ideje alatt, az alábbi beosztás szerint, előzetes egyeztetés alapján történik 8 és 12 óra között:
2023. december 27. Vörösné Berta Tünde (27/513-446)
2023. december 28. Lukács Lívia (27/513-466)
2023. december 29. Kolozsi-Tóth Barbara (27/513-450)
2024. január 02. Lukács Lívia (27/513-466)
2024. január 03. Kolozsi-Tóth Barbara (27/513-450)
Közterületen észlelt rendellenességek esetén hívható ügyeleti telefonszám naponta 8-20 óra között:
06-30-729-2154
A hivatali ügyintézés 2024. január 4.-től a megszokott rendben folytatódik – olvasható a közleményben.