November 4-én lép életbe a sokak számára egyszerűbb ügyintézési lehetőséget jelentő rendszer, olvasható az MVM honlapján, írta a gyerekszoba.hu.
November elejétől a cég törli azokat az online felületeket és applikációkat, amelyek eddig kizárólag gáz vagy csak áramügyek intézésére alkalmasak, ehelyett ezeket az ügyleteket egy felületen, az MVM Next elnevezésű oldalon, vagy az azonos nevű telefonos applikáción intézhetik az ügyfelek.
Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.
Felhívják még a figyelmet arra is, hogy az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, hiszen az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mindent egy helyen megtalálnak, új számláikról automatikusan értesülnek. Látható lesz továbbá a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető, valamint egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.