Azt gondoljuk, hogy az elektromos autózásban átmeneti lassulás van. Egyértelműen ez a jövő technológiája, előfordul, hogy vannak huplik – erről beszélt a nemzetgazdasági miniszter a Világgazdaságnak. Nagy Mártont a lap az iváncsai akkugyárban történt kirúgásokról kérdezte. A miniszter európai megoldást szorgalmazott annak érdekében, hogy elkerülhetők legyenek ezek a „huplik” mivel tagállamonként nagyon eltérők a koncepciók.
„Volt egy döntés az EU-ban a belső égésű motorok kivezetéséről, jó lenne, ha minden ország ehhez tartaná magát” – fogalmazott, hozzátéve, hogy a magyar soros elnökség erre próbál megoldást találni majd júliustól.
Amint arról mi is beszámoltunk, mivel jelentősen visszaesett az elektromos autók iránti kereslet, visszaestek a megrendelések a dél-koreai Sk Innovation Iváncsán gyártott akkumulátorai iránt is, így a munkavállalók kétharmadától meg kellett válniuk. Szakértők arra figyelmeztettek: nagy kockázatot vállal az Orbán-kormány, amikor Magyarország gazdaságpolitikáját teljes egészében az akkuiparra alapozza.