Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi és Adó osztálya
titkárnõi
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi kör:
Ellátja a Pénzügyi és adó osztály tevékenységével kapcsolatos titkárnõi teendõket.
• Irodai háttér mûködésének biztosítása
• Telefonhívások, levelezések, e-mailek kezelése,
• Iktatási, postázási, irattározási feladatok ellátása
• Adminisztrációs feladatok ellátása
• Osztályvezetõ munkájának segítése
• Társosztályokkal való kapcsolattartás
• Kimutatások, nyilvántartások készítése
• Határidõk nyilvántartása
• Szabadságok kezelése és nyilvántartása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselõk jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvõképesség
- Büntetlen elõélet
- Érettségi
- MS Office felhasználói szintû ismerete
A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
- Önkormányzatnál titkárnõi tevékenység során szerzett munkatapasztalat
- Közigazgatási alapvizsga
- Közgazdasági érettségi
Elvárt kompetenciák:
- Csapatmunka – együttmûködés
- Pontosság, precizitás
- Lojalitás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerint
- Végzettséget bizonyító okiratok másolata
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás megkérésérõl sikeres pályázat esetén
- Továbbá minden olyan irat, melyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban az eredményes pályázat elbírálásától számítva azonnal betölthetõ.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 11/396-1/2019, valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi ügyintézõ
vagy
- Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ és Kökény Szabolcs pénzügyi osztályvezetõ részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu és gazdasag@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
- Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésrõl személyes meghallgatást követõen a jegyzõ dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott írásos pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 22.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.vac.hu – 2019. 04.15.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.
Feladó: Városháza