Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi és Adó osztálya
Adóügyi ügyintézõ
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselõk képesítési elõírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltõje által ellátandó feladatkörök:
A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi kör:
• Behajtja az adózók magánszemély kommunális adója, gépjármûadó, építményadó és helyi iparûzési adó hátralékait (fizetési felhívást ad ki, azonnali beszedési megbízást nyújt be, szükség esetén helyszínelést végez, munkahelyet, nyugdíjtörzsszámot, bankszámlaszámot pontosítja), a hátralékok alakulásának egész évben folyamatos figyelemmel kísérése.
• Felvilágosítást ad a félfogadási napokon megjelenõ adózóknak az adófizetés állásáról, vagy az adófizetéssel kapcsolatos egyéb tudnivalókról.
• Méltányossági kérelmekhez az illetékes szociális osztálytól részletes környezettanulmányt
kér a kérelmek elbírálása érdekében, határozatot hoz, nyilvántartásba beírja.
• Részletfizetési kedvezményeket a jegyzõhöz véleményezésre felterjeszti, indokolt esetben
határozattal megadja, nyilvántartásba veszi, részletek befizetését folyamatosan figyelemmel kíséri.
• A behajthatatlan tartozásokról a jegyzõ által is elbírált esetekben a határozatokat elkészíti, a megfelelõ nyilvántartásba bevezeti.
• Behajtási cselekményeket az ASP Adó szakrendszerben az adózó adatlapján rögzíti.
• Elküldi az adósok munkahelyére a munkabér letiltásokat az adóhátralék erejéig (nyugdíjat
letilt, azonnali beszedési megbízást nyújt be a bankszámlával rendelkezõ adózóknak).
• Ingó és ingatlan végrehajtást rendel el.
• Jelzálogot jegyeztet be az adótartozás erejéig a hátralékosok ingatlanára.
• Kezdeményezi gépjármûadó tartozás ügyében a gépjármû forgalomból történõ kivonását.
• Hátralékos lista alapján OTP ügyfélterminálon keresztül hatósági átutalást nyújt be. Az így befolyt összegekrõl adónemenként nyilvántartást vezet.
• Adóigazolásokat elkészíti, s a nyilvántartásba bevezeti (pl. Bíróságnak permentességhez, pályázatokhoz stb.)
• A megjelenõ ügyfelek valamennyi számláját egyezteti és a tartozás befizetésérõl intézkedik.
• Az ügyiratok iktatását, lezárását az ASP Irat szakrendszerben elvégzi.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a Váci Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság
Cselekvõképesség
Büntetlen elõélet
Érettségi
MS Office felhasználói szintû ismerete
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Ktv. 84. §, 85. § és a 190/2009. (IX.15.) kormányrendelet 6. § bekezdésében foglalt összeférhetetlenségi ok
A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
Önkormányzatnál hasonló területen szerzett munkatapasztalat
Közigazgatási alapvizsga
Közgazdasági érettségi
Elvárt kompetenciák:
Csapatmunka – együttmûködés
Pontosság, precizitás
Lojalitás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• A pályázó 45/2012. (III.7) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott adattartalmú önéletrajza
• A pályázó iskolai végzettségét és egyéb ismereteit igazoló dokumentumok másolata
• 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
• A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
• A pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Ktv. 84. §, 85. § és a 190/2009. (IX.15.) kormányrendelet 6. § bekezdésében foglalt összeférhetetlenségi ok
• Továbbá minden olyan irat, melyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban az eredményes pályázat elbírálásától számítva azonnal betölthetõ.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. június 02.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 11/396-1/2019, valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintézõ
vagy
• Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
• Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésrõl személyes meghallgatást követõen a jegyzõ dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott írásos pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. június 10.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.vac.hu – 2019. 05.02.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.
Feladó: Városháza