Hírek |
Vác Város Önkormányzata a Közalkalmazottak jogállásáról szóló
1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Bölcsõdék és Fogyatékosok Intézménye
igazgató (magasabb vezetõ)
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ
A vezetõi megbízás idõtartama:
A vezetõi megbízás határozott idõre 2021. április 01. napjától 2026. március 31. napjáig tart.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Kölcsey Ferenc utca 4.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetõi megbízással járó lényeges feladatok:
Biztosítja az intézmény rendeltetésszerû mûködését. Ellátja az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetõi irányítását, különös tekintettel a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet és a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 1/2000.(I.07.) SzCsM rendeletben foglaltakra. Gyakorolja az intézményben foglalkoztatottakkal kapcsolatos munkáltatói jogokat. Képviseli az intézményt a fenntartó Önkormányzat, valamint az egyéb szakmai irányító szervezetek elõtt. Az intézmény felelõs vezetõjeként az intézmény szakmai és gazdasági feladatainak irányítása. Az alapító okiratban és az SZMSZ-ben foglalt feladatok ellátása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a közalkalmazottak jogállásáról szóló1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történõ végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- felsõfokú szakképesítés, a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. rész I. alapellátások 2. A) pontjában magasabb vezetõre elõírt szakképesítés, vagy a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és mûködésük feltételeirõl szóló 1/2000.(I.07.) SzCsM rendelet 3. sz. melléklet intézményvezetõre meghatározott szakképesítés,
- a magasabb vezetõ beosztásra történõ megbízás feltétele legalább öt év felsõfokú végzettséget vagy felsõfokú szakmai képesítést igénylõ, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett hitelt érdemlõen igazolt szakmai gyakorlat,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státus,
- cselekvõképesség,
- büntetlen elõélet,
- felhasználó szintû számítógépes ismeretek.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz,
- az intézmény vezetésére vonatkozó program a szakmai helyzetelemzésre épülõ fejlesztési elképzeléssel,
- végzettséget, képzettséget hitelt érdemlõen igazoló okiratok másolata,
- hatósági bizonyítvány, mely igazolja azt a tényt, hogy a gyermekek védelmérõl és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 10/A.§ (1) bekezdés a)-d) pontjában meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
- a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban szereplõ személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggõ kezeléséhez,
- a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendeletben meghatározott véleményezõk részére engedélyezi a pályázat tartalmának megismerését,
- a pályázó aláírt nyilatkozata arról, hogy a gyermekek védelmérõl és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 10/A.§ (1) bekezdés e) pontja szerinti kizáró ok nem áll fenn,
- a pályázó aláírt nyilatkozata a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség elfogadásáról (Kjt. 41. §),
- a pályázó aláírt nyilatkozata, hogy a vezetõi megbízással kapcsolatos döntésnek nyilvános vagy zárt ülésen való tárgyalását kéri,
- a pályázó aláírt nyilatkozata, hogy nem áll cselekvõképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör legkorábban 2021. április 01. napjától tölthetõ be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. január 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Zsidel Szilvia jegyzõ nyújt, a 06-27/513-472 -es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Vác Város Önkormányzat Képviselõ-testülete címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér. 11.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot, továbbá „Bölcsõdék és Fogyatékosok Intézménye igazgatói pályázat,” vagy
- Elektronikus úton dr. Zsidel Szilvia Vác Város Jegyzõje részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül.
- Személyesen: dr. Zsidel Szilvia Vác Város Jegyzõje, 2600 Vác, Március 15. tér. 11. 131-es szoba.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati kiírásnak maradéktalanul megfelelõ pályázatokat egy e célra létrehozott a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendeletben meghatározott személyekbõl álló 3 tagú bizottság, majd Vác Város Önkormányzat Képviselõ-testületének Emberi Kapcsolatok Bizottsága véleményezi. A bizottsági véleményezések után Vác Város Önkormányzat Képviselõ-testülete dönt. Ennek eredményérõl valamennyi pályázó írásbeli értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa, illetve bármikor visszavonja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Kozigallas.hu - 2020.11.29.
Feladó: Városháza