Hírek |
Pest megyében január elejétõl már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetõek.
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétõl Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllõi, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.
A kirendeltségekhez hasonlóan az adóügyek széles körét intézhetik a Kormányablakokban dolgozó NAV munkatársaknál, teljesség igénye nélkül: adókártya ügyintézés, bevallás átvétele, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos információk, adószámla egyeztetés, tájékoztatás az adószámláról, beadványok/kérelmek átvétele, megszemélyesített csekk kiadása, általános tájékoztatási tevékenység magánszemélyek részére. Akárcsak a többi NAV ügyfélszolgálaton, az érintett Kormányablakokban is lehet bankkártyával fizetni.
Adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérõ:
hétfõ 8:15 – 15:30
kedd 8:15 – 15:30
szerda 8:15 – 15:30
csütörtök 8:15 – 15:00
péntek szünnap
Feladó: Városháza
Csatolt dokumentumok:
nav.pdf