Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselõkrõl szóló” 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
a Váci Polgármesteri Hivatalban
anyakönyvvezetõ
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselõk képesítési elõírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltõje által ellátandó feladatkörök:
25. Anyakönyvi feladatkör
14. Hatósági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Anyakönyvek vezetése, anyakönyvi megkeresések teljesítése, állampolgársági ügyintézés, családi jogállás rendezésével kapcsolatos ügyintézés, névváltozással kapcsolatos feladatok, hatósági bizonyítványok kiállítása, anyakönyvi események lebonyolítása, ügyfélszolgálati és egyéb hatósági feladatok ellátása.
A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi körök:
Anyakönyvi, hatósági feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.), valamint a Váci Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvõképesség,
- büntetlen elõélet,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- fõiskola, vagy középfokú végzettség és anyakönyvi szakvizsga.
A pályázat elbírálásánál elõnyt jelent:
Polgármesteri hivatalnál hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
Kitûnõ kommunikációs, szervezõ- és problémamegoldó képesség, rendszerben gondolkodás képessége, terhelhetõség, megbízhatóság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal
- szakirányú végzettséget, vagy azzal egyenértékû szakképzettséget tanúsító okirat másolata,
- sikeres pályázat esetén 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ában foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követõ 30 napon belül megszünteti.
A munkakör betölthetõségének idõpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követõen azonnal betölthetõ.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 26.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat benyújtása postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 1/47-2/2019. , valamint a munkakör megnevezését: anyakönyvezetõ
vagy
A pályázat benyújtható elektronikus úton is, Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül. Ebben az esetben is az elõzõleg megjelölt ismérveket (azonosító számot és munkaköri megnevezést) fel kell tüntetni az email-ben.
Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. földszint 33.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményérõl a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. szeptember 2.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.vac.hu – 2019. július 24.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.
Feladó: Városháza