címer
VÁC A DUNAKANYAR KAPUJA
2024. április 26. | péntek
Ervin napja
Vác

+17
°
C
Vác
Järvenpää
-1
°
C

Hírek

Keresés

 

Pályázat pénzügyi előadó munkakör betöltésére


Váci Polgármesteri Hivatal

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Váci Polgármesteri Hivatal

Pénzügyi és Adó Osztály

pénzügyi előadó


munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
főállású, határozatlan időre kinevezett köztisztviselő

A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1.melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör

Ellátandó feladatok:

- Vezeti az önkormányzati lakások elidegenítéséből származó bevételek analitikus nyilvántartását és ellátja az ezekkel kapcsolatos teendőket.
- PTK. kamatváltozása következtében félévente átszámolja a törlesztő részleteket, a változásról a vevőket értesíti.
- Figyelemmel kíséri a tartozásállomány alakulását, negyedévente felszólítja a hátralékos ügyfeleket tartozásuk rendezésére.
- Lakás elidegenítése esetén megállapítja a még fennálló vételár hátralékot (tőke + kamat), ennek befizetését követően kiadja az igazolást a vételár kiegyenlítéséről (kamatszámítás: tárgyhó napjának utolsó napjáig).
- Elkészíti az elszámolást a nem önkormányzati rendelkezésű lakások elidegenítéséből befolyt vételárból a rendelkezési joggal jogosultak felé, a kimutatás 1 példányát – átutalás céljából – átadja a főkönyvi könyvelőnek.
- Lebonyolítja az ügyfelekkel kapcsolatos forgalmat, gondoskodik a befizetésekhez szükséges készpénzátutalási megbízások megküldéséről, megteszi a szükséges intézkedéseket.
- Végzi a helyi adók főkönyvi könyvelését, egyeztet az Adócsoport munkatársaival.
- Végzi a központi költségvetésből nyújtott feladatalapú támogatásokkal kapcsolatos feladatokat. A támogatások igényléséhez, a mutatószámok módosításához, illetve a támogatásokkal történő elszámoláshoz segítséget nyújt az intézményeknek. Az általuk leadott adatokat ellenőrzi, szükség esetén egyeztetéseket kezdeményez. Az önkormányzati szintre összesített adatokból a jogszabályok figyelembevételével, határidőre adatszolgáltatást teljesít az ebr rendszerben.
- Vezeti a központi költségvetésből nyújtott feladatalapú támogatások nyilvántartását jogcímenként és intézményenként.
- A központi támogatások igénylésével, módosításával, elszámolásával kapcsolatban végzett ellenőrzéseknél a Magyar Államkincstár munkatársával együttműködik, a kért dokumentumokat, nyilvántartásokat az intézményektől bekéri és továbbítja az ellenőrző szerv felé.


Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.), valamint a Váci Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Terhelhetőség, kitűnő problémamegoldó képesség, megbízhatóság,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alap-, szakvizsga megléte

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- a 87/2019. (IV.23.) Korm.r. 1 sz. mellékletében meghatározott szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
- nyilatkozat, hogy nem áll fenn a pályázóval szemben a Kttv. 84-86. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti.
- nyilatkozat, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a pályázó személyes adatait megismerhetik és kezelhetik,
- motivációs levél.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022.08.29.

A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot : 11/372-1/2022, valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi előadó
vagy

Elektronikus úton Csajághy Luca munka-és bérügyi ügyintéző részére a ber1@varoshaza.vac.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022.09.08.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Közigállás 2022.08.19.
www.vac.hu 202208.19.


A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vac.hu honlapon szerezhet.

Feladó: Városháza

EU pályázatok