Tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatos tudnivalók Kereskedők részére
Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII. 31.) Korm. rendelet értelmében a Váci Járási Hivatal illetékességi területén székhellyel vagy telephellyel rendelkező Kereskedőket a tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.
Igénybejelentés
A Címkék átadás-átvételének folyamata egy igénybejelentő lap kitöltésével kezdődik, melybe az igénylő személy adatait és az igényelt Címkék számát kell beírni.
A szükséges adatokkal feltöltött igénybejelentő lap szkennelt példányát kérjük a cimke.vac@pest.gov.hu e-mail címre megküldeni.
Az átadás-átvétel időpontjának meghatározása
Megfelelően kitöltött és visszaküldött igénybejelentő lap esetében a Váci Járási Hivatal Hatósági Osztályának munkatársai visszaigazolják a kérés beérkezését, továbbá értesítést küldenek a Címkék átvételének időpontjáról.
Az igénylés és az átadás-átvétel feltételei
1) A Kereskedőt kereskedelmi tevékenység végzésére jogosító – a jegyzőtől kapott működési engedély vagy igazolás – okirat, melyet az átadás-átvétel során a járási hivatal munkatársa számára be kell mutatni.
2) Címke átvételére csak a cégjegyzésre jogosult vezető, vagy annak meghatalmazottja jogosult.
3) A címkék átvételéhez szükséges iratok: aláírási címpéldány/általános meghatalmazás és bélyegző.
4) Személyazonosításra alkalmas érvényes igazolvány.
Amennyiben a Címkék átadás-átvételével kapcsolatban további segítségre van szüksége, kérem, hívja a 06/27-200-523 számot.
PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL
VÁCI JÁRÁSI HIVATAL
HATÓSÁGI OSZTÁLY
http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/pest-megyei-kormanyhivatal-jarasi-hivatalai/vaci-jarasi-hivatal
A Váci Járási Hivatal Hatósági Osztály illetékességi területe az alábbi településekre terjed ki:
Acsa, Csõvár, Csörög, Galgagyörk, Kisnémedi, Kosd, Õrbottyán, Penc, Püspökhatvan, Püspökszilágy, Rád, Szõd, Szõdliget, Vác, Vácduka, Váchartyán, Váckisújfalu, Vácrátót.
Elérhetõségek:
Cím: 2600 Vác, Március 15. tér 11.
Telefon: 06/27/200-510
Email: vac.hatosagi.osztaly@pest.gov.hu
Ügyfélfogadás: | |
Hétfõ |
10:00 - 12:00 és 14:00 - 16:00 |
Szerda | 8:00 - 16:00 |
Péntek | 8:00 - 12:00 |
A Váci Járási Hivatal Hatósági Osztály Kirendeltsége
A Váci Járási Hivatal feladatainak hatékonyabb ellátására Püspökhatvanban kirendeltséget mûködtet.
Kirendeltségi ügyintézõ: Komárominé Skuczi Krisztina
Elérhetõsége: Püspökhatvan Polgármesteri Hivatal,
2682 Püspökhatvan, Kertsor u.25. Tel: 06-20/281-2220
Ügyfélfogadási idõ:
Szerda: 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Név | beosztás | telefonszám | iroda |
dr. Kovács Zoltán | osztályvezetõ | (27) 200-510 | 20. |
Bálintné Kovács Edit | hatósági igazgatási szakügyintéző | (27) 200-516 | 14 |
Berczelly Ildikó | szociális ügyintéző | (27) 200-513 | 19 |
Burghardt Ildikó | igazgatási ügyintézõ | (27) 200-524 | 16 |
Dinka Károlyné | hatósági igazgatási szakügyintéző | (27) 200-528 | 27 |
Fülöpné Jeszenszky Zsuzsanna | szociális szakügyintézõ és titkos ügykezelõ | (27) 200-514 | 25 |
Fülöp Zoltán | települési ügysegéd | (20) 281-6404 | |
dr. Grics Lászlóné | szociális ügyintézõ | (27) 200-515 | 27 |
Havanné Hidasi Barbara | szociális ügyintézõ | (27) 200-512 | 19 |
Kanizsay Nóra | igazgatási ügyintézõ | (27) 200-510 | 20 |
Komárominé Skuczi Krisztina | igazgatási szakügyintézõ - települési ügysegéd | (20) 281-2220 | |
Meszmer Martin | igazgatási szakügyintéző-települési ügysegéd | (27) 200-523 | 13 |
Petykó Zsuzsanna | hatósági szakügyintézõ | (27) 200-522 | 12 |
Stallenberger Szilárd | hatósági igazgatási szakügyintézõ | (27) 200-517 | 13 |
Tóth Szilvia | hatósági szakügyintéző | (27) 200-518 | 25 |
Veres Tiborné | szociális szakügyintézõ | (27) 200-511 | 15 |
Márton Zoltán | állami ügykezelõ | (27) 200-525 | 16 |
Mátrai Tünde Katalin | igazgatási ügyintézõ | (27) 200-506 | 8 |
Rácz Mónika | igazgatási ügyintézõ | (27) 200-505 | 8 |
Szaszovszky Olga | igazgatási szakügyintézõ | (27) 200-520 | 11 |
A Váci Járási Hivatal Hatósági Osztály államigazgatási hatósági feladatai:
Egyéb feladatok:
- Egyéni vállalkozók ellenőrzése,
- Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazáshoz szükséges címkék biztosításával kapcsolatos feladatok - Címkék térítésmentes biztosítása kereskedők részére.
Szociális igazgatással kapcsolatos feladatok
- Aktív korúak megállapítása, szüneteltetése, és megszüntetése,
- Ápolási díjra való jogosultság megállapítása, megszüntetése,
- Egészségügyi szolgáltatásra, idõskorúak járadékára való jogosultság megállapítása, megszüntetése,
- Közgyógyellátás megállapítása,
- Hadigondozotti ellátások.
Vízügyi igazgatási feladatok:
- vízi társulat hiányában a helyi közcélú vízi létesítmények, illetve közcélú vízi munkák költségeinek az érdekeltre történõ kivetése.
Kommunális igazgatással kapcsolatos feladatok:
- temetkezési szolgáltatási tevékenység engedélyezése, ellenõrzése,
- temetõ fenntartásával és üzemeltetésével összefüggõ feladatok ellenõrzése.
Ingatlan- vállalkozással kapcsolatos feladatok:
- üzletszerû társasház-kezelõi és ingatlankezelõi tevékenység bejelentése, nyilvántartásba vétele,
- felügyelet, ellenõrzés.
Környezetvédelmi igazgatással kapcsolatos feladatok:
- jogszabály által hatáskörébe utalt levegõtisztaság-védelmi hatósági eljárások.
Közlekedési igazgatási feladatok:
- Járdák, gyalogutak és azok mûtárgyai építésének, korszerûsítésének, fenntartásának, megszüntetésének, forgalomba helyezésének engedélyezése,
- Az elhelyezési tilalom alá esõ jel, jelzés, reklámtábla, reklámhordozó, reklámcélú berendezés vagy egyéb tárgy eltávolításának elrendelése,
- A közlekedés biztonsága, az út állagának védelme érdekében az út melletti ingatlan tulajdonosának kötelezése.
Az oktatással kapcsolatos feladatok:
- írásbeli érettségi vizsga feladatlapjainak kiosztásában közremûködés,
- megfigyelõként részvétel a felnõttoktatás osztályozó vizsgáin,
- óvodai foglalkozás 3 éves korban történõ megkezdése alóli felmentés.
A polgárok személyi adat és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok:
- lakcím érvénytelenítés.
Járási védelmi igazgatási feladatok:
- az illetékességi területén irányítja és összehangolja a honvédelmi és a katasztrófavédelmi feladatokat,
- béke, rendkívüli állapot, szükségállapot, megelõzõ védelmi helyzet és váratlan támadás idején szervezi és összehangolja a lakosság polgári védelmével és ellátásával kapcsolatos feladatokat,
- közremûködik a különleges jogrendben hozott rendkívüli intézkedésekbõl fakadó feladatok végrehajtásában,
- a honvédelemrõl és a Magyar Honvédségrõl, valamint a különleges jogrendben bevezethetõ intézkedésekrõl szóló törvényben, és az annak felhatalmazása alapján kiadott rendeletekben meghatározott feladatokat,
- az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezelésérõl és védelmérõl szóló törvényben, és az annak felhatalmazása alapján kiadott rendeletekben meghatározott feladatokat,
- a katasztrófavédelmi operatív feladatok ellátásához a hivatásos katasztrófavédelmi szerv helyi szerve közremûködésével a célnak megfelelõen kialakított és felszerelt, folyamatosan üzemképes állapotban tartott vezetési pontot tart fenn.
Vác, 2022. január 14.
dr. Maruszki Gábor
hivatalvezetõ